torsdag 10. september 2009

Jeg gruer meg......

j I morgen blir en trist dag:(((
Vi skal følge min kjære bestemor til graven. Jeg gruer meg fælt, men vet samtidig at hun har det godt der hun er nå.Jeg har henne med meg fortsatt, i alle de gode minnene fra barndommen, fra ungdomstiden da bestemor var god å søke råd og trøst hos. Og i de senere årene da hun har vært en super oldemor for mine barn. Takk kjære bestemor for alt du har vært for meg. Jeg vil aldri aldri glemme deg.........

Tusen takk kjære Anne Grethe for de nydelige rosene. De og kortet fra deg varmet virkelig:)

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hei. Ville bare si at du har en kjempefin blogg, og veldig god smak. Vi har nylig pusset opp badet, og jeg fikk mye inspirasjon av badene dine, liker veldig godt den stilen. Er veldig godt fornøyd med badet, ble lyst og lekkert. Ha en fin dag, ser frem til nye blogginnlegg. Sissel.

Renates Kammers sa...

Hei!

Det var vakre ord om din bestemor! Jeg vet hvordan du har det! Vi skal følge kjæresten til mamman min til graven i morgen.. Er godt vi har de gode minnene å tenke tilbake på! Det betyr så utrolig mye i denne sorgprosessen vi går igjennom nå!

Sender deg mange varme tanker og som du sier, vi må aldri glemme!

Mange klemmer fra Renate

aase sa...

Å miste en bestemor er alltid forferdelgi samme hvor gamle de er. En bestemor er noe eget!!

Godt dere har mange gode minner dere kan ta fram!!

Therese Dorthea sa...

Kondolerar!

Det er vondt å miste besteforeldre.

Landcharm sa...

Jeg har vært igjenom det, og føler med deg.

My home is my Castle - by Kari sa...

Jeg sender deg min dypeste medfølelse..
jeg mistet min mormor for snart 2 år siden og savnet er stort...
Tenker på deg..

Klem,kari

Hjerterom sa...

Hei

Kondolerer med bestemoren din .
Tenker på deg.

Klem Siw

Christina sa...

Sender varme tanker til deg!

Klem Christina

Guttemamma sa...

Det var leit å høre...skal tenke på deg i morgen.
klem

Line Cathrin sa...

Klem!

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin