mandag 7. september 2009

Loppis.....

I dag skal jeg vise dere hva jeg kjøpte på loppemarked i helgen. Hadde aldri trodd jeg noengang skulle kjøpe messing igjen.Etter at jeg kastet masse av det på 90-tallet engang,men det gjorde jeg. Kjøpte 4 staker til den nette sum av 30 kroner. Det første jeg gjorde da jeg kom hjem var å finne frem zink sprayen. Jeg srayet alle 4, men tror heller jeg skal bruke sølvspray på de tre enkle. Før bildet:
Underveis.....

Etter:
Jeg synes den ble litt søt jeg, hva synes dere? Skal jeg heller bruke sølvspray????

14 kommentarer:

Guttemamma sa...

Jeg ville beholdt den i zink...kjempefin og litt julete med båndet på...klem fra Anette

Camilla, casadebach sa...

Falt veldig for den staken i zink jeg. Sølv kan bli litt vel blankt i stua mi, så tror jeg må herme... Hvor kjøper du zink-sprayen??

Hilsen Camilla ;)

Therese sa...

Så mye fint du fant!! Jeg sprayet min i sølvspray i helgen og synes det ble veldig fint!! Men var ikke dumt med den zink sprayen heller da!! Ble et annet uttrykk:)

Christine Louise sa...

Wow det var knall tøft.. Så flott.
Hvor kjøper man slik spray da? Det vil jeg og prøve ;)

Klem fra meg...

My home is my Castle - by Kari sa...

Kjempefin ble den :)
Skal jammen meg ta meg en tur på loftet. Der har jeg masse messing liggende ;)

Klem,Kari

sortekatt sa...

Hei!Jeg synes den ble vedig fin,visste heller ikke at det fantes zinkspray!Hm, har nok en ting eller to jeg også som kan sprayes ja....
Ha en flott uke,klem Mona

DittOgDatt sa...

åå.. noen må lære meg å gå på loppemarked! Alle får jo til så mye fint med litt maling og fantasi!
Stilig:)

-Hege

Missfryd sa...

Det er rart hvordan ting vi ikke brydde oss om tidligere plutselig er greie igjen (selvfølgelig med en liten vri da:-)
Sink er stilig, hadde beholdt den slik. Men fint å blande litt med sølvprayede ting.
Ha en fin dag. Klem Ingrid

Camilla sa...

Jeg vil også gjerne vite hvor du kjøper slik spray. Den var veldig stilig =)

Magny sa...

heia... så vakker du er der du poserer i nydleig tunika og støvletter!

så heldig som har fått tak i zinkspray!! hvor ???
dåner av det resultetet,- lekkert!!!!
klem til deg...

Loccitane sa...

WOW, de ble jo såååå fine. DET var et knall tips.
Såååå flink du er. Utrolig kult!

Christine Louise sa...

I dag kom smykket :)
Tuuusen takk :)

Klem fra meg..

Kari sa...

Heihei!
Jeg syns de sølvlysestakene ble SKIKKELIG fine! Jeg har gått rundt og tenkt på å gjøre det samme selv, og nå når jeg så bildet av dine lysestaker ble jeg sikker i min sak: Jeg må kjøpe sølvspray! :D
Klem :)

Stine sa...

Hei så utrolig lurt:-) Ble kjempe fint...
Du er flink og du har et nydelig hus..Håper du får en super helg...klem

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin