onsdag 9. september 2009

Orden i rekkene.....

Hva gjør man når det stormer ute som værst ute, man er ferdig med andre huslige sysler, og ikke helt klar for tv- skjermen enda. Joda, jeg rydder i klær, skjerf og smykker . Det trengtes det er helt sikkert! Utrolig hva man tar vare på. Litt gøy er det jo også, for det dukker jo opp ting jeg helt hadde glemt av:)) Øreringer er sortert og henger nå på sirlige rekker på stativene. Kanskje jeg nå kan finne det jeg leter etter om morgenen når jeg stresser som verst.......

7 kommentarer:

Anonym sa...

Så lekkert.... :)
Siv

Cecilie sa...

Så herlig å være ferdig med de huselige sysler da... Føler for egen del at jeg aldri kommer så langt:-)

Nydelig speil.

Landcharm sa...

Så mye fine bilder og god stemning det var hos deg.

Therese sa...

Så fint det ble!! Og så heldig du er da som er ferdig med huslige syssler!! Her blir vi aldri ferdige med noe som helst og for hver dag som går er vi enda lenger unna målet:P

aase sa...

Deilig med litt orden i smykkene sine ja!! Jeg ryddet forrige uke!!

Jammen lekker bluse du har fått, rett og slett nydelig var den!!

Jeg tror kanskej jeg ville ha brukt sølvspray....du er kanskje ferdig alt?? Tenkte bare at det sikkert passet supert til vasekn og te lys glassen du viser her!!

Malin sa...

Tusen takk for nydelig kommentar inne hos meg:)
Absolutt enig med deg i at man finner masseman har glemt når man rydder..
Vi har for mye de fleste av oss tror jeg...
Luksusproblem...?

hehe

Ha en god kveld!

Klemmer Malin

Livs Lyst sa...

Å jeg kjenner til det.. det fylles opp... det fylles opp....

Ha en fin ettermiddag!
Hilsen Liv

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin