søndag 18. oktober 2009

Er det noen der ute som kan sy??????

Jeg ønsker å komme i kontakt med med noen som kan sy løse møbeltrekk for meg. Jeg vet ikke om det er noen som gjør det her i Bodø? DET HADDE SELVSAGT VÆRT DET ENKLESTE! Om ikke, så må det da gå an å ta mål og få det sydd likevel?????? Jeg har en liten sitte gruppe som jeg så gjerne skulle fått noen lekre cover trekk til. Håper noen der ute føler seg kallet.... Da ville jeg bli utrolig glad:)))))))Stolen på bildet er i samme stil, Og jeg har lånt det fra en nydelig nettbutikk som heter Landcharm.no

5 kommentarer:

Margrethes hus og hage sa...

Kan dessverre ikke hjelpe med ditt syprosjekt, men det burde da være mer enn nok av kreative sydamer her i blogglandia :)
Unn Eirin med bloggen Lyse drømmer tar syoppdrag, så langt jeg har sett på bloggen hennes. Du kan jo forsøke?
http://lysedrommer.blogspot.com/

Hilsen Margrethe

Elin sa...

Hei på deg !
Tar du deg en tur innom bloggen min og kikker på innlegg fra juni. Der finner du "Stoltrekk på spisestuestoler" og "Taataaa". Har også sydd trekk på en kurvstol tidligere og overtrekk på puter i hagemøblene. Desverre har symaskinen min streiket så den må på rep. så jeg kan nok ikke hjelpe deg. De stolene du viser til blir nok vanskelig å sy trekk til uten å ha de i nærheten. De må nok figur-syes på stedet.
Men lykke til i jakten på syerske !

Christine Louise sa...

Jeg har så lyst på puter med volanger jeg :) Skulle ønske jeg klarte å sy det ;)

Klem fra meg

Joy sa...

Så vackert hem du har och vilken underbar blogg! Tyvärr är jag inte någon mästare på att sy... Men det var superfina möbler du visade fram.

Ha en fin dag! Kram Joy

Hjerterom sa...

Hei :)

Håper du finner noen som kan sy til deg,for de trekkene var virkelig nydelige!!!

Lykke til :)

Klem Siw

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin