fredag 16. oktober 2009

Heisan alle sammen!
Så var jeg tilbake igjen etter ett lite opphold. Jeg har hatt besøk av svigers sørfra. Kjempe koselig har vi hatt det:) Jeg vil takke for at dere titter innom meg, selv når jeg har lange opphold. Jeg koser meg med å lese alle de hyggelige kommentarene fra dere. Jeg har fått flere spørsmål fra dere ang. spisestoltrekkene mine. De er kjøpt fra ett firma i Sverige som heter Thg. Jeg tror de kan skaffes gjennom http://www.tingelinginterior.no/ Jeg nevnte i forrige innlegg at jeg skulle en tur innom den lokale bruktbutikken. Der kom jeg over litt forskjellig som jeg skal vise dere litt senere. Jeg skal nemlig først male og flikke litt. Det kommer før og etter bilder........

Jeg koser meg med masse levende lys nå i høst mørket, og venter på at min kjære mann skal komme hjem fra jobb.
Jeg ønsker dere alle en riktig god helg!
Klem Kari






12 kommentarer:

Vibeke sa...

Koselig at du er tilbake :o)
Du har det så fint hos deg!

Riktig god helg!

Mira sa...

Ville bare ønske deg ei trivlig helg.
Klen fra mira.

Maria sa...

Så stemningsfulle bilder. Du har virkelig et vakkert hjem. Skjønner godt at du koser deg der! :)

Klemmer Maria fra Idekroken

Lisemoren sa...

Hei. Jeg er ikke så flink å legge igjen kommentarer, men jeg er ofte innom og koser meg veldig på sidene dine.

Du har en veldig inspirerende blogg, med masse hyggelige tips og inspirasjonsbilder, noe jeg liker godt.

Ønsker deg en riktig God helg.

Klem fra Lisemoren

tonemor sa...

Hei på deg.
Så godt å ha deg tilbake. Har virkelig savnet bloggen din.
Har sagt d før og jeg sier de igjen, har skikkelig sansen for stilen din. Et flott og inspirerende hjem du har.
Venter i spenning på mere.
Go helg til deg
klem

Tonje Christine sa...

Så koselig et hjem du har :) er en trofast følger, koselig du er tilbake:) Vet du om det er noen bloggere fra sør-trøndelag her inne? tenkte på lokalt blogg-treff:) hadde vært koselig

Ha en fin kveld :)

t o n j e c h r i s t i n e

Ann-Helen sa...

Dine bilder er så vakre! Koser meg med innleggene dine:)

God helg

HVIT PERLE sa...

Flotte stemningsbilder:)
Ha ei fin helg
Nina

My home is my Castle - by Kari sa...

Koselig å ha deg tilbake :)
Nydelige bilder som alltid hos deg...

Ha en fin helg vennen..
Klem,Kari

Margrethes hus og hage sa...

Så koselige bilder. Lys i høstmørket må man ha :) Her tar vi Norgesrekord i lysbrenning føles det som for tiden, hihi. Men det er hyggelig med levende lys.

Nydelig stue du har!

Ønsker deg en fin helg videre! Hilsen Margrethe

lisje astrid's husblogg sa...

Så koselig du har det:)Kjøkkenet ditt var nydelig!Bra du er tilbake:)Gler meg til før og etter bilda:)

Stine sa...

Nyydelige bilder, er så koselig med stemningsbilder:-)

Gleder meg til å se tingene du har kjøpt både før og etter bildene:-)

Veldig grei den live traffic telleren, er jo inne så ofte her, så er jo nesten litt flaut å se på den etterpå at navnet mitt står der stadig vekk hehe, men men, jeg elsker huset og bloggen din:-)
Klem Stine

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin