tirsdag 6. oktober 2009

Heisan.........

Bare ett lite livstegn fra meg...........
Har hatt det så travelt i det siste at jeg ikke har hatt tid til blogging. Nå er det høstferie, og vi venter besøk av familien sørfra. Har ikke fått tatt noen nye bilder, så de jeg viser i kveld er gamle. Skal påett lite bruktbutikk besøk i morgen, kanskje kommer jeg da tilbake med noe nytt........;)Dette er skrivebordet mitt oppe i loftstuen.Jeg er veldig svak for gamle skrivebord, og har dem flere steder i huset.

10 kommentarer:

camilla sa...

Hei hei. jeg er en ung mor som er meget opptatt av design , og lurer svært mye på hvor du har kjøpt trekkene til spisestuestolene dine, jeg har lett overalt og finner ingen, når jeg nå så at du hadde slike jeg var på jakt etter fikk jeg ett lite håp om at det fantes flere trekk i den sorten du har der ute ett sted..
Jeg hadde satt meget stor pris på om du kunne fortalt meg hvor jeg får skaffet meg spisetuestol trekk hend.

mvh Camilla Kvarsvik. fra Fredrikstad

Renates Kammers sa...

Hei Hei:)

Så koselig med et innlegg fra deg! Det gamle skrivebordet ditt var aldeles nydelig!

Kos deg masse i høstferien og gleder meg til å høre/se hva du finner på bruktbutikken:)

Klem fra Renate

Margrethes hus og hage sa...

Lekre bilder :)

Og jeg gleder meg til å se dine evt. nye bruktfunn. Det er spennende med bruktbutikker, man aner aldri hva man kan komme hjem med :)

Ønsker deg en fin onsdag! Hilsen Margrethe

Myownhome sa...

åh vilken fin blogg du har!! Hit kikar jag gärna in fler gånger. :)

Kram /Johanna

Stine sa...

Det var godt med et lite livstegn fra deg, har kikket ofte:-) Håper du finner noen fine funn...Ha en fin høstferie:-)

Silke sa...

Så flott skrivebord du har. Jeg er også svak for slike av den gammle typen, og lamper i den stilen du har oppå skrivebordet. Kjempe lekkert!

Elsa och Helena sa...

Vilken fin blogg...har kikat runt och beundrat ditt vackra hem.
Kram Helena

Elise sa...

utrolig mange flotte bilder du har ! jeg har sittet og siklet på bloggen din en stund nå, og jeg er helt forelsket. takk for masse god inspirasjon !
klem fra Elise

Elsa och Helena sa...

Så fint du har hemma, kul att få en titt:)
Kram Helena

Jeanette sa...

Jeg synes alle dine møbler er fine, du har en ufattelig fin stil.. Er stadig innom og nyter gamle som nye bilder..
Håper du får det mindre travelt snart, slik at det blir tid til blogging igjen:-)
God helg.
Klem J.

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin