tirsdag 27. oktober 2009

Hvor blir dagene av??????

Dagene flyr, og jeg registrer på kalenderen at vi nærmer oss november..........
Hvor ble ukene og dagene av???????
Snart er det frem med adventstaker og julepynt.........
Jeg har jo kun rukket og kjøpe 2 bittesmå julegaver. Vanligvis på denne tiden pleier jeg å være i rute med gavene, men i år ligger jeg virkelig langt etter..........
Jeg har tatt meg fri fra jobb i deg pga håndtverkere i huset.( Ingenting spennende altså!) Kun ett vindu som skal skiftes på loftet..........
Jeg tror sannelig jeg skal sette meg ned å skrive en julegaveliste.Ett sted må man da begynne ikke sant????

Bibelen på bildet er veldig gammel, fikk den av en tante som hadde den med seg da hun kom innom i helgen. Det ryktes at jeg elsker gamle saker og ting;))
Nydelig er den, og den får ligge litt fremme til pynt..........


Ett glimt av spisebordet. Vi hadde gode venner på besøk i helgen.............
Klem Kari

7 kommentarer:

DittOgDatt sa...

Jeg lurer på det samme!
Jeg føler mine dager er sånn: Opp litt før 6 (trøtt som en dupp)...stress...kjøre til stasjonen.. ut i kulden å vente på toget( som alt for ofte er litt forsinket)... sove/jobbe på toget... ned i stanken på Oslo s for å finne tbanen...vente på tbanen... kjøre til nydalen...gå 5 min til jobb... litt før kl 16 så skjer akkurat det samme i motsatt retning..! Hjemme litt før kl 18.. så middag.. og så daffe og så sove...!
Ikke rart dagene bare forsvinner... sukk!
VEl.. kos deg med FRI i dag:)
klem Hege

Julie sa...

Så fin blog du har:) Kjempe mange fine bilder av deres hjem. Veldig inspirerende å titte her inne:)

Anette sa...

Ja dagene flyr fortere enn jeg klarer å henge med på også.
Plutselig var høsten over og det er snart vinter og snøøø..brr..:)
Julegavene tar jeg på november lønninga i år som i fjor og året før der. er så deilig å slippe å stresse rundt på overfylte kjøpesentre i julestria.
Akkurat nå skulle jeg ønske jeg kunne sette på en pause knapp. om drøyt en mnd er det tilbake til jobb her..også 1 des da gitt.;) den kosligste tiden i hele året.!!

Kjempe flott bord du hadde dekket, koselig å pynte bordet litt ekstra når man har middagsbesøk:)

Ha en fin fin tirsdag:)

Anette

Stine sa...

Nydelige bilder!! Så heldig du var,med den gamle bibelen, den passet godt inn:-)

Heldigvis så har du det så flott i huset, at det er vel ikke mye som trengs å gjøre hos deg til jul:-)
Klem Stine

Renates Kammers sa...

Utrolig flotte bilder! Og den bibelen var jo bare nydelig! Jeg lurer selv på hvordan jeg skal få tid til alt før julen kommer, men man må til tider bare ta seg tid! Men en plass må man begynne så julegaveliste er jo en flott plass å starte! Jeg skal til Riga i begynnelsen av desember så satser på å få kjøpt litt gaver da:)

Ha en flott tirsdagskveld!

Klem Renate:)

Therese fra huset med de rare i sa...

Koselige bilder du viser. Må si jeg lurer på det samme! agene bare flyr unna i rekordfart! Jeg går å venter på sommeren enda jeg:P Henger ikke helt med i svingene skjønner jeg:P

Margrethes hus og hage sa...

Dagene går utrolig fort, den ene uken tar den andre, synes jeg.

Flotte bilder, og vakkert dekket bord :)

Hilsen Margrethe

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin