tirsdag 20. oktober 2009

Litt nytt......

I dag har jeg vært på Fausketur sammen med min gode venninne Anne Grethe.
To nyyyydelige interiør butikker fikk besøk av oss......... Det samme med stedets 2 antik butikker.
Vi hadde en særdeles hyggelig dag:)

Man skulle tro jeg hadde nok i skuffer og skap nå, men jammen kom jeg ikke hjem med nye saker og ting........


Jeg fikk til og med kjøpt ett par julegaver.
Det føles godt å være i gang.....


Etter jeg kom hjem i ettermiddag har jeg omøbelert og malt gutterommet
Det trengtes! Det var en en hel vegg full av hull etter dart piler....? Jeg har fortsatt mye ugjort der inne, men det får vente til i morgen. Nå vil jeg bare kose meg med bloggen...



Dette lekre oppvaskstativet kjøpte jeg i Fauske i dag . Er det ikke fint:))





Lite tablå på kjøkkenet







Det vakre hekleteppet har jeg nettopp arvet







Jeg kjøpte også 2 kjøkkenhåndklær i lin
nydelig på kjøkkenet til jul






Dette søte kremmerhuset fikk også være med hjem








En nærmere titt på hekleteppet. Er det ikke nydelig......










8 kommentarer:

lisje astrid's husblogg sa...

Utrulig lekre bilder:)Å for ein vakker heim!!
Klem frå Astrid:)

Margrethes hus og hage sa...

Det er koselig med handletur :) Så flotte bilder. Jeg har sagt det før, men du har et utrolig vakkert hjem :)

Fint oppvaskstativ også :)

Hilsen Margrethe

Linda sa...

Heisann. Så nydelige bilder du viser!! Så mye fint du har kjøpt også:)

Det hvite pleddet var jo bare helt nydelig! Du er heldig som har arvet det:)

God natt!

Klem Linda

My home is my Castle - by Kari sa...

Så mye lekkert du viser :))
det teppet var nydelig.. Jeg har ett nesten maken fra min bestemor og for meg en det en skatt...

Klem,Kari

Stine sa...

Ja nå fikk du med deg masse fint:-) Alltid gøy med nye ting!! Kan tenke meg gutterommet blir fint, du er jo en malermester:-)
Det oppvask stativet, var kjempe fint, og med det lekre serviset i, gjør det plutselig ingenting å ha litt oppvask som ikke er tørket...Ha en fin dag..Gleder meg til neste innlegg:-) klem Stine

Anne sa...

Så mye fint! Kunne tenkt meg alt sammen ;) Ha en finfin kveld :)

HVIT PERLE sa...

Nydelige bilder frå ein vakker heim:)
Har lagt meg til som følger:)

Ha ei fin helg

Klem Nina

Miss Mette sa...

Heisann -her har jeg ikke vært før. Har sittet å sett igjennom bloggen din og ble helt fortapt... så koselig du har det, virkelig!
Falt pladask for skapet din, den med de tre hyllene og skap under. Nydelig... Ha en fin kveld vider, så stikker jeg innom igjen. Klem, Mette

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin