søndag 29. november 2009

Advent....

Ett lite livstegn fra Victoriahuset.

Det går i ett nå om dagen. Med travle dager på jobb, hus som absolutt trenger en kjærlig hånd, og julegaver som skal kjøpes ,pakkes og sendes. Julebord som skal avholdes, Julepynten skal finnes fram fra de innerste nedstøvete kroker.......... Men nå er jeg sannelig klar til å sette meg ned for å kose meg med litt blogging...Kjøkkenhyllen får i år romme alle kalendergavene til ungene.Jeg har kjøpt ett koselig lite juletre som får stå inne på kjøkkenet fra i dag. Det står i potte, og jeg håper og tror det skal klare seg gjennom hele desember......Adventstaken i år er ett sølvbrett med 4 hvite kubbelys, masse mistelteingreiner og litt gammelt notepapir. Det er vanskelig å få fine bilder når det er så mørkt ute for tiden, men jeg knipser nå i vei likevel ;))

10 kommentarer:

moni sa...

så koselig du har pyntet til jul og for et nydelig kjøkken du har, drømmer meg helt bort i bildene dine jeg og finner massevis av inspirasjon, hjertelig tkk:) God klem fra Monica

yesheimen sa...

Vakkert og allerede masse jul hos deg.
Kos deg med adventstiden.
Klem Ann<3

HVIT PERLE sa...

Kjempekoselig:)Såå flott pynta:)

Klem Nina

My home is my Castle - by Kari sa...

Så nydelig du har pyntet :)
Vakre bilder som alltid her hos deg..

Ha en fin adventstid :)
Klem,Kari

Cosmos sa...

Lekkert du har pyntet,ønsker meg også ett lite juletre, men det har jeg ikke fått tak i enda..

Miss Mette sa...

Så koselig du har pyntet og nydelige bilder... flott adventsstake også... Ønsker deg en fortsatt fin søndag og advent. Klem fra Mette

Lineca sa...

Adventsstaken din er veldig vakker. enkel men forsegjort. Det er noe i det at det enkle er ofte det beste. =)

Romantiske Stinemor sa...

Så nydelig bilder, var vakkert det lille juletreet, satse på at det holder seg:-) Her støvsuger jeg Granbar som bare det hehe, men hjelper godt å ha det i vann:-)
Håper du får litt tid til å slappe av i desmenbermnd:-) Klem Stine...

Anne sa...

Så vakkert! Likte spesielt godt hvordan du har pyntet ute...nydelig! :) Kos deg i adventstiden :)

klem fra annemor

Renates Kammers sa...

Så koselig du har det! Nydelige bilder:) Synes bildet du har tatt ute var så koselig:)

Ha en fin adventstid!

Klem Renate:)

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin