onsdag 4. november 2009

bruktkupp

For en tid tilbake kjøpte jeg ett bord for en billig penge på en bruktbutikk. Jeg falt for de pene bena..... Kommoden arvet jeg nylig. Den skulle egentlig sendes til Fretex, men jeg fant ut at prinsessa trengte en kommode på rommet sitt.Skal finne noen lekre knotter så blir den sikkert fin;) I kveld har jeg grunnet begge deler. og i morgen er det frem med hvitmalingen. Jeg glemte helt å ta før bilder. Jeg kom på å hente kameraet først når jeg var ferdig med kommoden , og nesten ferdig med bordet........Men den grelle brun/røde fargen kan ennå skimtes...........


Nå er det kveldsmat tid, og etter de søte små er i kommet seg i loppekassa skal mor kose seg med en nyinnkjøpt bok.
Klem Kari


9 kommentarer:

På landet sa...

Bordet var jo bare lekkert, blir gøy å se resultatet.

Ha en fin kveld

My home is my Castle - by Kari sa...

Nydelig bord..
jeg liker og sånne ben :)

Klem,Kari

lillelise sa...

Hei!
Så fint bord. Blir sikkert kjempefint, både bordet og kommoden. Gleder meg til å se resultatet.
Ha en fin kveld

Kaoskontroll sa...

Det bordet var kjempefint! Forstår godt at du falt for det! :)

lisje astrid's husblogg sa...

Oj!Så heldig da:)Dette blir lekkert:)Gler meg til resultatet:)
Nattaklem:)

Landstil sa...

Ser ut som det blir knall flott ja :) Litt maling gjør virkelig susen!

Klem

torleif ann karin sa...

Så koslige ting som blir enda vakrere som hvit. Ja, de nydelige beina da!
Klem Ann<3

Stine sa...

Nydelig bord:-) Du er så flink til å male å fikse:-)

fru Dyregod sa...

Kommoden ser ut til å være bortimot identisk med min, som jeg har hatt fra jeg ble født. Kvalitet, med andre ord! Min har vært hvitmalt i mange år nå, og jeg har beholdt de originale håndtakene. Bordet hadde veldig lekre linjer!

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin