lørdag 14. november 2009

Harmoni





Jeg fant dette bildet i mitt nettalbum i dag. Jeg vet desverre ikke hvor jeg har lånt det fra, men tror det kommer fra ett utenlandsk magasin. Jeg elsker denne duse paletten, og prøver til en viss grad å innlemme den i mitt eget interiør. Jeg er helt avhengig av å ha det rolig og lyst rundt meg. Skarpe farger kommer derfor aldri inn i mitt hjem. Lyse duse farger passer nok best til mitt sinn, men nå er jeg da også vekt da. Jeg må ha balanse og harmoni i livet mitt for å trives.
Ville bare dele dette bildet med dere.

4 kommentarer:

Renates Kammers sa...

Vakre bilder:) Enig med deg! Det er behagelig med duse farger! Jeg har et et større prosjekt på gang, driver å bytter ut brunt indisk interiør med hvitmalte møbler, har en skjenk, stuebord, 2 stoler og et framskap som skal være ferdig til jul:) Morsomt å ha noe å pusle med:)

Utrolig flott blogg du har! Mye inspirasjon å hente her!

Har trekning på bloggen min hvis du ønsker å bli med:)

Ha en riktig fin lørdagskveld!

Klem Renate:)

Romantiske Stinemor sa...

Nydelige bilder, skikkelig harmoni...Veldig koselig på utsiden av døren din ifjor, blir vel like fint i år også:-)klem Stine Margrethe

Huset på Øya sa...

Takk for hyggelig hilsen hos meg. Utrolig flott blogg du har - mange nydelige bilder. Elsker hvitt! Kommer igjen, Fortsatt God Søndag! Vibeke :)

Margrethes hus og hage sa...

Kjempefine bilder. Det er flott med duse farger, og det liker jeg godt å omgi meg med.

Ønsker deg en fin søndagskveld og en god ukestart. Hilsen Margrethe

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin