onsdag 18. november 2009

Hva synes dere?

Jeg har vært så heldig å arve en liten sofa gruppe. Trekkene er i gullfarget brokade mønster. Det er jo vel og fint det, men ikke helt i tråd med stilen min. Jeg har derfor tatt kontakt med en møbeltrekker som  har sagt seg villig til å sy løse covertrekk til meg. Jeg står mellom to lin stoffer som er ganske like. Den eneste forskjellen er størrelsen på rutene. Jeg viser ett bilde av en stol som er avbildet i en bok jeg har. Det er den jeg bruker som mal. Liker så godt den landlige smårutete stilen.
Jeg har lagt prøvesjalene over stolen.Jeg liker begge, men er redd det storrutete kan bli litt dominerende.Hva synes dere?

20 kommentarer:

Lineca sa...

Helt enig med deg. Det storrutete blir vel voldsomt. de små blir kjempeflotte. Så flotte stoler da. Hva skal en slik fyr ha for en sånn jobb da+ Innbiller meg at det koster en forume så jeg har gjort det selv jeg.

lillelise sa...

Hei!
Jeg hadde gått for det smårutete stoffet. Enig i at det med større ruter kan bli dominerende.
Kjempelekkert stoff!
Ha en fin kveld

Landstil sa...

Lekker stol!!! Likte best det smårutete jeg og :)

klem

Hilde Heimdal sa...

Fiiin stol, jeg ville tatt smårutete :)))

Therese sa...

Hei, så fin blogg du har :)
Syntes nok også det smårutete ser best ut.

Vibeke sa...

Enig med de andre her, smårutete ser absolutt best ut :o)
Gleder meg til å se resultatet!!

Vibeke :o)

Besta sa...

Enig med deg, syntes det smårutete var fines. Tror det blir veldig fint.
klem marilyn

Britt Eva sa...

Hei. Så fin stol du har fått. Blir bra med et nytt trekk. Ser flest velger det smårutete stoffet. Hvis en ser på sofastoler som er i ruter er de gjerne i storrutete, så jeg ville tatt det. Lykke til med valget og håper du deler resultatet med oss.
Hilsen Britt Eva

Elin sa...

Stemmer på det smårutede jeg òg.
Blir sikkert kjempelekkert !

Anneli sa...

Det ser ut til at det blir enstemmig her ;) Jeg syns også det smårutete var penest.
Så heldig du er som har fått et slikt nydelig møblement :)
Er det Tore møbleservice du skal bruke?
Klem fra Anneli <3

My home is my Castle - by Kari sa...

Nydelige stoler.. Så heldig du er :)
Jeg ville og tatt det smårutede...

Gleder meg til å se resultatet :)

Klem,Kari

Anonym sa...

Hadde absolutt gått for smårutete.Det tror jeg blir veldig fint :)

Bomull sa...

Smårutete tror jeg blir finest :)

Miss Mette sa...

Flott stol du har fått, jeg ville
også godt for det smårutete
stoffet. Spennende å se. Ha
en fin kveld. Klem fra Mette

Tonje sa...

Lekker stol du har fått da! Jeg ville, som de fleste andre her gått for det smårutede stoffet. Blir spennende å se hvordan det ferdige resultatet blir :) Klemmer fra Tonje

Anneli sa...

Takk for koselig tilbakemelding på vårt lille julemesse"stunt" :)
Ja jeg har laget meg en liten salgsblogg, link øverst til høyre på bloggen. Det kommer flere ting der, bare jeg får dagslys!

tinemor sa...

Jeg hadde valget mellom akkurat disse stoffene da vi skulle trekke om rokokkostolene.
Vi gikk for den med størst ruter og det er jeg glad for i dag. Ble veldig fint!
Se bloggen min under gang og soverom..
Klem

Huset på terrassen sa...

Smårutete tror jeg kommer til å bli kjempefint!! Gleder meg til å følge med :) Ha en fin dag!! Klem Linda

Crinoline sa...

Jeg hadde faktisk gått for det med store ruter.Har sett rokokkostolene på bloggen til Tine og de er lekre.

Romantiske Stinemor sa...

Så heldig du var og så flotte stoler da:-) Det blir sikkert kjempe flott hos deg:-)
Begge er fine - hmm vanskelig men, smårutete så veldig fint ut, men som de sier her var det visst veldig fint med store ruter også, se på bildene:-)
Håper du får en fin dag videre..klem Stine:-)

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin