mandag 9. november 2009

Jeg er forelsket..........

Jeg har siklet etter denne boken til Helene Hennie helt siden første gang jeg hørte om den. I dag har jeg fått den:)) Min kjære skjønne fetter Arve som også jobber sammen med Helene, Har sendt meg dette eksemplaret. De har til og med skrevet en liten hilsen til meg i den. Tusen tusen takk! Jeg er så glad:)))))
Boken er utrolig flott, med de vakreste bilder. Masse herlig inspirasjon! Jeg har allerede begynt å ommøbelere.............
Jeg anbefaler denne boken på det varmeste. Løp og kjøp folkens!
Viser noen bilder fra boken her:
























































4 kommentarer:

tinemor sa...

Det så ut som en bok etter min smak ja
:-)
Skal notere meg den.
Kos den med den
Klem

Cosmos sa...

Har den boka langt oppe på ønskelista mi til jul om det da fortsatt går ann å få tak i den. Ser bare lekker ut. Du er jammen heldig

Harmonisk lykke/Christine sa...

Jeg har kost meg med denne boken i en ukes tid nå, og jeg blir ikke lei av å sitte å se på de nydelig bildene. Har fått masse inspirasjon til huset vårt.

Kos deg videre med boken!

//Christine

Stine Margrethe sa...

Hehe det var nesten litt vittig, så de snakket varmt om den på God Morgen Norge på morningen idag:-)
Og da tenkte jeg meg at den må jeg ha, og etter at jeg har sett de fine bildene fra boka er jeg helt sikker på at dette er et kupp:-)

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin