søndag 15. november 2009

Kosedag.....

Dagen i dag har vært viet til skikkelig familiekos.



Etter en lang og god frokost dro vi inn til byen for å gå på kino. Vi så Jul i blåfjell, og det var en skikkelig herlig familiefilm. Vi koste oss alle 4. Etter filmen bar det hjem igjen for å forerede middagen. Pinnekjøtt. Mmmmmm! Det beste vi vet......! Vi spiste oss mer en mette, og etter en dovenstund i sofaen for å la maten synke, kledde vi på oss og gikk en lang tur . En herlig søndag på alle måter:))
Nå er det filmkveld nede i tv-stuen. Som dere ser er lysene tent........
God søndagskveld ønskes alle blogg lesere!
Klem Kari

10 kommentarer:

Min stil sa...

Hørtes helt hærlig ut :)
Ønsker dere en fortsatt fin kveld.
Klæm Susanne

Livs Lyst sa...

Så koselig det så ut hos dere!!

Hilsen Liv

lisje astrid's husblogg sa...

Hørtest helt fantastisk ut:)
Den filmen skal vi og sjå;)
Du har eit aldeles NYDELIG hjem:)
Nattaklem frå Astrid

MinLilleInteriøHule sa...

så nydelig hjem du har.flotte bilder.la meg til som følger jeg:)klem

-britt irene-

My home is my Castle - by Kari sa...

Høres kjempekoselig ut :)

Ha en fin uke Kari:)

Klem fra Kari

Maliva`s verden sa...

Hmmm..høres ut som den perfekte dagen:o)
Koselige du har det....God ukestart til deg fra Maliva

krinkelkroken sa...

Høres ut som en kjempekoselig dag!
Den filmen skal vi prøve å få sett også, så det var en julefilm fra disney også som så kos ut!

For et nydelig og gjennomført hjem du har , skikkelig lekkert:)
Ha en fin mandag!
beathe

Anya`s interiør blogg sa...

Det hørtes så koselig ut.. også pinnekjøtt allerede nå da ;) Fint hjem du har..

Anya

Romantiske Stinemor sa...

Så nydelige bilder der og tekst, dere hadde sikkert kjempe koselig;-) Deilig å slappe av med familien og tenne masse lys inne...Ha en fin dag:-) Klem Stine Margrethe...

fru Dyregod sa...

Det hørtes ut som en utrolig deilig dag!

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin