tirsdag 17. november 2009

Nytt kjøkken

Jeg venter fremdeles jeg på håndverkeren som skulle komme grytidlig i dag. Ingen ringte, og ingen kom.
Jeg har brukt dagen til å se på diverse kjøkken løsninger istedet. Vi har lenge planlagt nytt kjøkken, og har fått tegnet diverse forslag. Vi er straks i mål, men jeg er ikke helt bestemt på om jeg skal satse på mest åpne hyller eller overskap. Er det kanskje noen som vil dele deres erfaringer? Hadde blitt veldig glad for å høre tips og råd. Jeg elsker forøvrig stilen på disse bildene fra Kvanum.
Klem Kari

9 kommentarer:

Margrethes hus og hage sa...

Lekre bilder :) får håpe håndverkerne kommer da... Kjedelig å vente!

Jeg hadde nok gått for mest skaper, med kanskje en liten del åpne hyller. Men det er jo smak og behag. jeg synes det er veldig greit å kunne lukke ting inne, og så er det ute av syne :)
Men litt åpne hyller er lekkert og gir et åpent og luftig inntrykk.

Ønsker deg en fin kveld. Hilsen Margrethe

Margrethes hus og hage sa...

Hei igjen :) Kjøkkenet vårt er fra Strai kjøkken. Kjøkkenet er lite, men vi er fornøyd med det, og hadde fra samme leverandør da vi bygde for 6 år siden også :)

Landstil sa...

he he.. ja det er bare å belage seg på venting..hi hi...

Lekkert kjøkken da! Gleder meg til å se det nye kjøkkenet deres :)

Klem

Miss Mette sa...

Fine bilder du viser... blir spennende å se
det nye kjøkkenet. Ha en fin kveld.
Klem fra Mette

SofiesRom sa...

Heisann lenge sia nu. Kor du har det???
Kor spennende at du skal få deg nytt kjøkken, skjønner godt at du sliter litt med å bestemme deg.Er jo så masse fint å velge i.
Ser deg vel neppe på butikken, for jeg jobber så og si ikke der lenger. Har fått meg ny stilling som terapeut der jeg er nå, bare dagtid. Koser meg med bloggen din ofte, fortsett å blogge!!!!!!!
Klem fra WENCHE

sylvia sa...

nydelige kjøkken dette her,ja valgets kvaler,men dere finner nok ut av det,kjedelig når folk ikke kommer når en sitter der å venter å venter...
ha en fin dag ,klem fra sylvia

Blå-hvit samlemani sa...

Nydelig bilde av kjøkken med åpne hyller. Selv om det er fnatastisk flott, så tror jeg at jeg ville gått for skap. Jeg har et helt skap uten dører på hytta, og det samler seg mye støv. I tillegg vil det jo komme fett på tingene som står fremme på et kjøkken. Hva med noen få hyller?

Ha en fin dag!

Romantiske Stinemor sa...

Heisann, det er som er gøy når du må vente på håndverkene, er at det kommer mange blogginnlegg fra deg, og det er jo alltid like hyggelig! For å se det positive i det:-)
Jeg synes det er veldig fint med åpne hyller, men det er jo veldig greit å lukke igjen dørene,i forhold til støv og fett som også andre har sagt her! Så kan du jo som du og ellers også har på kjøkkenet, henge opp hyller på veggene;)
ha en fin dag, klem Stine

Silje sa...

Det var i alle fall noen nydelige kjøkken på de bildene! Hadde vært drømmen, å ha et sånt kjøkken. :) Så dumt at håndtverkerne ikke kommer når de skal! Er så irriterende å bruke opp dagen sin på å sitte å vente!

Finfin blogg du har! Er ny leser! Og gleder meg til å følge med videre! :)

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin