fredag 20. november 2009

Så var det gjort...


Jeg vil takke for alle flotte innspill angående stoffet på sofagruppen. Kjempe hyggelig av dere å gi så flotte tilbakemeldinger:)) Jeg har nå bestilt 9 meter lin stoff. Jeg tror ikke jeg vil avsløre hviket stoff jeg valgte før alt er ferdig. Nå gleder jeg meg virkelig!
I dag er det skolefri. Jeg og mine søte små har sovet lenge, og nydt en laaaang god frokost. Kanskje vi tar en bytur senere på dagen. Utrolig deilig med slike dager:)
Ønsker alle en nydelig helg!
Klem

11 kommentarer:

Beth sa...

Skal bli spennende å se det ferdige resultatet, det kommer til å bli kjempelekkert!

Kos deg med ungene i dag!

Missfryd sa...

Sofa-gruppen din kommer til å bli helt nydelig uansett stoff! Har 2 stoler som ser helt like ut som dine stående i garasjen. Kanskje jeg "stjeler" idéen din med løse trekk. Søtt og kult:-)
Ønsker deg en herlig helg.
Klem Ingrid

Bomull sa...

Gleder meg til og se når dem er ferdig trekt om :)

HVIT PERLE sa...

Spennnande;)

Ha ei fin helg
Klem Nina

My home is my Castle - by Kari sa...

Ja dette blir spennende :))
Gleder meg til å se resultatet, selv om jeg vet at de blir lekre, uansett ;)
Er det veldig dyrt å få sydd trekk ?

Klem,Kari

vic2oria sa...

Sa fin blogg du har. :D

sylvia sa...

å da blir det spennende å se når du har det ferdig,ha en god helg,klem fra sylvia

lovecountrychabbychicstyle sa...

God Helg:))

klem Lillan

Konvallhaugen sa...

Så flott en blogg du har!
Her vil jeg komme innom igjen, så jeg legger meg til følger av bloggen din :-)
Fortsatt god kveld..

janne sa...

hei, fantastisk inspirasjon din blogg... du har et nydelig hjem. ha en fortsatt trivelig helg :)

Romantiske Stinemor sa...

Åå det høres ut som en deilig helg:-) Det blir gøy å se møblene, blir sikkert kjempe lekkert:-) Ha en fin kveld..Klem Stine:-)

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin