torsdag 12. november 2009

Skøytene er på plass......

Neida, vi har ikke skøyteføre riktig enda........
Men det er da vinter og snart advent. Jeg venter med julepyntingen til 1 desember, men litt vinterstemning utendørs er da lov......
Jeg har flyttet litt om på badet i første etasjen.....

Det gamle nattbordet som stod nede på hobbyrommet fikk komme opp.........


Jeg kjøpte med hjem litt liljer til spisestuen. Jeg elsker friske blomster, og bruker en pen liten formue på dem ;)




Bestemors gamle hekleduk får pryde bordet..........



12 kommentarer:

Anne sa...

Takk for tipset ang. dukkehuset! :) Den skøytedekorasjonen var jo bare kjempelekker! Det er så mye gøy man kan gjøre med pyntingen til jul :)
Anne

Cosmos sa...

Liljer er bare noe av det fineste jeg vet.
Ifjor kjøpte jeg faktisk 1 bukett til min kjære mann hver helg..

Vibeke sa...

Nydelige bilder:o)

Ha en fin kveld!

Klem fra Vibeke

~Bomull~ sa...

Nydelige bilder. Skøytedekorasjonen var jo lekker :)

Kreoline sa...

Hei, nydelig med liljer, så lukter de så herlig. Nydelig på badet ditt, kjekt med forandring.
Klem.

Margrethes hus og hage sa...

Så koselig både på badet og i stuen. Friske blomster er fint. Jeg plukker inn fra hagen så lenge jeg kan, så blir det litt helgeblomster når det er vinter :)

Ønsker deg en fin fredag :) Hilsen Margrethe

HVIT PERLE sa...

Nydelige bilder:)Lekker heim:)

Klem Nina

Line Cathrin sa...

tenk at et par skøyter og noen grankvister kan gjøre så mye ut av seg. Lekkert.
Din bestemors duk ser virkelig pen ut. hadde vært moro å se nærbilder av den.
liljer er et must ja. Definitivt den mest holdbare snittblomsten. Og hvem kan vel stå for duftende liljer på denne årstiden da. Sukk!

Stine sa...

Snø på bloggen: http://www.bloggerbuster.com/2008/12/simple-snow-effect-widget-for-blogger.html

Følg instruksjonene :)

Google Three column blogger, og følg instruksjonene :) Det står som oftest på engelsk, og er litt komplisert. Du må nemlig inn og endre på html-kodingen. Husk bare å kopiere malen før du begynner, i tilfelle det skulle gå galt ;) Ta deg god tid, så får du det nok til!

Lykke til :)

Stine

My home is my Castle - by Kari sa...

Nydelige bilder kari....

Jeg holder på å ommøblere litt på badet jeg og, men det går treigt... Eier ikke energi, så der er det kaos nå ;)

Klem,Kari

Therese sa...

Godag godag. Ble hodestups forelsket i bloggen din. Så herlig. Ja, det gjør ingen ting med litt skøyter til pynt. HERLIG. Så koselig å komme inn til deg. Håper det er greit at jeg linker deg. Therese.

Romantiske Stinemor sa...

Nydelige bilder idag også, og litt ommøblering gjør susen:-)Og så fin bloggen din har blitt med nytt bilde, farge og tilogmed snø, kjempe søtt:-)
Ha en fin helg...Klem Stine Margrethe

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin