onsdag 11. november 2009

Ut med slagbenken, og inn med skuvsengen......

I kveld har jeg ryddet og kastet i skuffer og skap. Utrolig godt å få litt orden i heimen;)
Når jeg først var i gang fikk jeg så lyst til å flytte litt på noen møbler også. Min bedre halvdel prøvde så godt han kunne å gjøre seg usynlig, men han måtte pent hjelpe til med å bære. Ned i kjelleren, hente skuvsengen på hobbyrommet, ut gjennom kjellerdøra fordi sengen ikke går opp gjennom innertrappen, rundt huset, og inn hoveddøren. Inn gjennom gangen lirke den inn på kjøkkenet. Så var det samme turen ut igjen med slagbenken som skulle ut av kjøkkenet, og ned på hobbyrommet. Jeg syntes nesten synd på han stakkaren. Det er neimen ikke noe latmannsliv å være gift med en interiørfreak....


Og slik ble det med skuvsengen på plass.....
Ungene ble helt ville, de ville helst ha sovet på kjøkkenet i natt



Deilig å ligge her å slappe av med avisen eller en bok..........


Fylte den med putene jeg hadde i slagbenken pluss litt myke tepper, og til sist ett koselig hekleteppe.......


















Kveldsmaten smakte ekstra godt i kveld.........






Til sist ett glimt av stuebordet nå i kveld......








12 kommentarer:

My home is my Castle - by Kari sa...

Hehehe...
Sitter og ler for meg selv :))
Høres ut som det er oss du skriver om.. mannen min prøver og å gjøre seg usynlig noen ganger når jeg får en av mine ideer, men har jeg først bestemt meg, ja da skal det gjøres NÅ hihi ;)
Nyydelig ble det... Er på jakt etter en slagbenk jeg, men de er jammen ikke så lette å få tak i.. Må ha de rette målene og, så da blir det enda verre :)

Klem,Kari

Landstil sa...

Det ble helt nyydelig! Så deilig ut å slenge seg ned der!

Klem

~Bomull~ sa...

Det ble så fint, der sitter man nok godt :)

lisje astrid's husblogg sa...

Trur eg kjeme ein tur eg:)Tek med meg ei bok;)hihi;)
Der er sååååå nydelig hos deg:)
Forstår godt at barna dine ville overnatte på kjøkkenet:)
Drømmer meg heilt bort i bilda du viser:)
Takk for ei koselig stund inne hos deg:)
Ønsker deg ein herlig dag:)
Klem frå Astrid

Edda sa...

Det ble kjempekoselig.....de hadde jo alltid en sofa/seng på kjøkkenet i gamle dager.....så en kunne slumre litt etter middagen:)
Du har det så koselig på kjøkkenet ditt....der skulle jeg likt og kokkelert:)
Så på et bord du hadde dekket...du skulle ha gjester...og der hadde du slikt et fint bestikk....hvor har du kjøpt det?
ha en flott dag
klemmer edda

sylvia sa...

god morgen.
nydelig hos deg,flink du har vært.
hehehe.ler av usynlig mann.kjenner til det,tror avisa kan skjule en mannekropp.hehe..
kan tenke meg kveldsmat smakte ekstra godt..
noe så herlig å sitte der.
ha en nydelig dag.
klem fra sylvia

Line Cathrin sa...

Snakk om drøm. Heldiggrisen =)) Alldeles nydelig! Drømmer om en slik spisekrok jeg også, men enn så lenge må det holde med drømmen fordi jeg har ikke plass.

Balke gård sa...

Hei, så fin en blogg du har! Kjøkkenet med skuvsenga ble kjempefin! Har selv ei skuvseng på kjøkkenet, og er helt max å slappe av der. Ungene leser bok, faren sover og mor leser interiørblader der...;-) Nydelig hos deg!

Romantiske Stinemor sa...

Det ble jo kjempe fint, deilig å slappe av der etter all julematen etterhvert:-)
Det er bare for mannen å følge med, hehe sånn er det når man er en bloggentusiast og interiørfreak som du sier:-)

Ha en fin dag..

ANETTESHUS.COM sa...

Takk for hyggelig hilsen:) Ååå, så flott det ble!!! Skjønner godt du er fornøyd med dette flotte møbelet på kjøkkenet!!

Ha en fin kveld!

Klem Anette:)

fru Dyregod sa...

Koselig med seng på kjøkkenet! Hvis en blir for mett er det bare å synke tilbake... Godt at ikke menn har sånn usynlighetskappe som Harry Potter har!

Anne sa...

Så koselig det ble på kjøkkenet! :) Du har det så koselig hos deg :) Forr. så lurer jeg på hvor du har kjøpt det nydelige dukkehuset du har på siden din? Syns bare det er sååå skjønt!!
Klem Anne

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin