tirsdag 17. november 2009

vente vente.....


I dag har jeg "igjen" tatt meg fri på jobb fordi det kommer håndtverkere. I dag skal de fullføre ( håper jeg) den jobben de kom for å gjøre sist, nemlig å bytte en foring rundt taket på loftet. De skulle komme grytidlig, så jeg sto tidlig opp for å være klar til å ta imot dem.Pjuskete og trøtt går jeg her å gnir meg i øynene. Har vært oppe i snart 3 timer nå, men er håndtverkerne kommet??? Neida, de har ennå ikke latt høre fra seg. Her gjelder det å smøre seg med tålmodighet .....
Men for all del, jeg lider ikke noe nød her jeg sitter. I skuvsengen på kjøkkenet, med tøfflene på bena og det siste interiørmagasinet i fanget.  Kunne godt bli en vane dette ;))

6 kommentarer:

helene sa...

Er visst sånn det er med håndverkere! Håper de er på plass snart da!

Elisabeth sa...

får håpe at de er på plass snart!! :) ha en fin dag! :)

HVIT PERLE sa...

Håpe dei er på plass snart:)

Ha en fin dag

Klem Nina

My home is my Castle - by Kari sa...

Typisk at de ikke kommer på tida...
Godt du har et herlig interiørblad å kose deg med mens du venter ;)

Klem,Kari

sylvia sa...

huff da,får håpe de håndverkerne kom i dag da,nydelig blad du leser i...noe tips?elsker interiør blader,særlig de som det er masse jul i...ha en nydelif dag,klem fra sylvia

Landstil sa...

he he, ja det er vel enkjent sak med håndtverkere at de ikke kommer til tiden :)

Men det hørtes iallefall ut som om du koste deg da )

Klem

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin