fredag 25. desember 2009

Gledelig jul

Riktig god jul til alle interiørbloggere over det ganske land.........
Endelig er julen kommet. Etter årets mest hektiske tid på jobb, med arbeidsdager på 12-14 timer. Er det deilig nå å kunne nyte roligere dager. Stappmett av ribbe og pinnekjøtt! Ungenes gaver flyter rundt i huset, og de koser seg med alt sammen. Jeg har tuslet rundt i morgenkåpen som jeg fikk i julegave av ungene i hele dag. ÅH! Så deilig det er når alt er over. Vi hadde en nydelig julekveld sammen med nærmeste familie. 10 stk til bords.Julenissen kom på besøk til de minste barnas store fryd;)) Full avslapping i dag, så er det nytt juleselskap i morgen og 3 juledag. ååå salige jul!!!!! Heldigvis har jeg fått wii fit i julegave. Her skal det trimmes etter late juledager......
Bildene jeg viser er fra vaskerommet mitt, tatt på lillejulaften.
Her er det snart dekket til julemiddag.
Varme juleklemmer fra meg til dere alle sammen, og de beste ønsker for året som kommer!

14 kommentarer:

Britt Eva sa...

For et herlig vaskerom du har. Mitt er i kjeller'n så der er det ikke så fint nei. Ha en fin romjul.
Hilsen Britt Eva

Linda sa...

Heisann.
Det høres ut som om dere har hatt en koselig julekveld:)

Nydelige bilder fra ditt vaskerom!

Ha en fortsatt fin julefeiring:)

Klem Linda

moni sa...

så utrolig vakkert du har det i ditt hus, til og med vaskerommet er nydelig... jeg blir helt stum av beundring jeg og får vikelig lyst til å gjøre noe på mitt vaskerom... ønsker deg og dine en fortsatt fin julefeiring. god klem fra Monica

Iren sa...

Så nydelig, er nok ingen sak og ta vaska hos dere når man er velsignet med sååå vakre omgivelser!!!

Helt utrolig lekkert!!!

Fortsatt god 1 juledag!!!

Klem Iren

Hilde sa...

Mmmm så deilig vaskerom du har! Jeg bor nærmest i mitt om dagen - ungene har spysyken og er ikke så store at de gjør det helt der man skal....
Men jul er det uansett....
Nyt julefreden.
HIlde

Lille Liljehvit sa...

For et nydelig vaskerom!! Det er mange som ikke gidder å bry seg så veldig med å gjøre det koselig på et vaskerom. Men jeg mener at såå kjedelig som vasking er! så må man i hvert fall ha det koselig rundt seg!! Ååå ja!! :) Men hør på meg....jeg har jo ikke vaskerom engang... :( men et er lov å drømme!! Og i min drøm, så ser vaskerommet mitt ut som ditt :)

Så bloggen din på NIB, og kommer til å titte innom igjen, for du har en nydelig blogg! :)

God jul, og godt nytt år!

Hilsen fra Lille LiljeHvit :)

Bluggi buggi blogg sa...

Hei hei og god jul :)
Her inne var det mye fint å se. Kommer gjerne tilbake og tillater meg å legge deg under bloggrullen min :)
Ha en fin romjulstid :)

Julehilsen fra Trude :)

TONE sa...

FLOTT VASKEROM...mitt SKRIKER etter maling...men først MÅ kontoret bli ferdig!!! Ha en deillig romjul og NYT dine....

Romantiske Stinemor sa...

Så koselig med et innlegg fra deg, det har jeg savnet! Men det er jo forståelig når du har jobbet så mye,stakkar deg, godt du har noen fri dager nå..Håper du får en flott jul videre..kelm Stine..:-)

Siv sa...

God jul, kjære storesøster :) Vi snakkes væll om ikke så længe....Kan godt sitt på vaskerommet ditt, vi :p
Klæm

My home is my Castle - by Kari sa...

Vil få ønske deg og dine et riktig Godt Nytt År !!
Jeg gleder meg til å følge deg videre :)
Takk for et flott bloggår og tusen takk for alle de gode hilsenene du legger igjen hos meg . Jeg setter så utrolig stor pris på dem :)
Nytt år og nye muligheter...
Nyttårsklem fra Kari

Drømme verden min! sa...

For et herlig vaskerom du har! Må jo være en fryd å holde på der inne:)

Innom for å ønske deg et godt nytt år!

Klem fra Margit

Ruter & Hjerter sa...

du har en inspirerende blogg! hilsen marte

Jeanine sa...

Så mye nydelig, og en veldig inspirerende blogg:) Hvor har du kjøpt det lille skapet ned netting som står på benken på vakserommet? Takk:) Jeanine

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin