tirsdag 5. januar 2010

Noen tips???

Godt nyttår!
Her i heimen har det blitt veldig liten tid til blogging i det siste...
Masse juleselskaper og utendørsaktiviteter har fått komme i første rekke denne romjulen. Nå er det ny giv,og jeg gleder meg til å ta fatt på ett nytt år. Jeg og en venninne reiser på shopping tur til london neste uke. Og i den anledning ønsker jeg gode råd og tips om  interiørbutikker. Er det noen der ute som er litt kjent i London . Det er mange år siden sist jeg var der. Vet om en Laura Ashley butikk i Oxford Street, men det er vel også alt...Så jeg er som sagt veldig takknemlig for tips om lekre butikker. Klem Kari

9 kommentarer:

Christina sa...

Hei på deg!
Tenk at jeg ikke kunne bidra med noen tips;(
Vil iallefall ønske deg og dine et godt nytt år ♥
Blir spennede å følge med hos deg i året som kommer..

Klem C

Christina Mari sa...

Beklager ikke så masse tips hos meg heller,men ønsker deg en god tur. Blir nok kjempe koselig! :-)
Klem C.

Bluggi buggi blogg sa...

Det eneste tipset jeg kan gi deg er at du går inn i blogglisten min og spør Rosemary & Thyme om råd. Hun er veldig kjent i London og gir deg nok gode svar om du spør :)
God tur.
Trude :)

prinsesselinn sa...

heisann, hadde for entid siden et londontips innlegg på bloggen min,

http://vinterhvitt.blogspot.com/search?q=london

eller søk på london i skeboksen på bloggen ;)

God tur.

Ann-Helen sa...

Godt nytt år til deg, håper du fant mye fint i london:)

Klem

Garberg Designshop sa...

Hei,så koselig blogg du har!Jeg melder med inn som medlem jeg:)

Garberg Designshop sa...

Hei, så koselig blogg du har!Jeg melder meg som medlem:)

Silje sa...

Du har fått en award av meg! :)

Romantiske Stinemor sa...

Håper du snart har tid til å blogge litt igjen:-)klem Stinemor...

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin