fredag 12. februar 2010

Endelig!!!

Hei og hå! Ett lite livstegn fra Victoriahuset.
Ukene flyr, og bloggen er virkelig blitt forsømt. Jeg har vært på shopping i London, der kjøpte jeg masse klær . Fant masse lekkert som jeg gjerne skulle hatt i heimen, men jeg hadde desverre ikke plass i bagasjen. Neste gang må jeg ta med mannen som bærehjelp,-)
Ellers er tiden gått med til å jobbe, jobbe ,jobbe.Jeg håper dere ikke har gitt meg helt opp...
Dere som har følgt bloggen min en stund, husker kanskje at jeg arvet en liten sofa gruppe. Den har jeg nå fått sydd løse trekk til, og resultatet ser dere her:
Jeg ble veldig fornøyd. Elsker ruter!

14 kommentarer:

Drømmer om drømmehuset sa...

Nydelig sofagruppe du viser.
Lekkert!
Ha en vidre fin fredagskveld.
Klem fra Christina.

sylvia sa...

hei,
å så fint det ble med løse trekk ,liker ruter jeg å,
herlig.
ønsker deg en nydelig kveld,
klem fra sylvia

helene sa...

Så lekker sofagruppen var blitt altså!!!
God helg!

krinkelkroken sa...

Åååh så nydelig, ble litt misunnelig her nå;)
Kos deg med ny sofagruppe!

My home is my Castle - by Kari sa...

Neimen såå nydelig !!!
Helt herlig. Så heldig du er :))

Klem,kari

My home is my Castle - by Kari sa...

Neimen såå nydelig !!!
Helt herlig. Så heldig du er :))

Klem,kari

Hulda sa...

Utrolig flotte trekk til sofagruppen. :) Jeg likte så godt volangen nederst, veldig fint! :)

Yvonne sa...

Ååå- den var nydelig. Jeg også elsker ruter. Jeg har også arvet en nesten maken. Men jeg har ikke funnet noen som kan sy løse trekk til meg enda. Først lurte jeg på om jeg skulle få den trukket om. Men med en sofa og to stoler, ville det bli veldig dyrt. Kan jeg spørre om det var dyrt å få sydd trekk?
Jeg har bestilt tur til London i mai- og gleder meg nå enda mere etter at du sier at det er så mye fint der.
Ønsker deg en fortsatt flott helg.
Klem Yvonne

Ann-Helen sa...

Det ble kjempefint! Lekkert!

Fint å se deg her igjen:)

Klem

lisje astrid's husblogg sa...

WOOOW!
Dette var bra lekkert!
Masse fine bilder:)
Ønskar deg ei super helg:)
Helsing Astrid<3

Bjørg sa...

OJ, det var skikkelig flott. Trur eg må ta fram symaskina og øve meg litt!;)
Vi forresten takke for en flott blogg. Du var den første bloggeren eg begynte å lese. No skal eg legge meg til som leser. Er nettopp begynt å blogge sjølv, så eg har tillatt meg å linke til sida di frå mi side. Håper dette er iorden?
God helg!
Klem frå Bjørg

Margrethes hus og hage sa...

Så nydelig sofagruppen din ble! Kjempesøt!

Det høres kjekt ut med en handletur til London :) Mye som frister der, kan jeg tenke meg.

Ønsker deg en fin helg. Hilsen Margrethe

Anneli sa...

Velkommen tilbake Kari :)
Så søt sofagruppen ble med det nye trekket <3
Ha en hærlig lørdagskveld!
Klem <3

Romantiske Stinemor sa...

Hei så godt at du er tilbake igjen:-) Kjempe lekkert ble det i stua de, med de nye sofaene:-) Veldig søte de rutene, så ut som det ble de små:-)? ha en fin dag videre..klem Stinemor...

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin