torsdag 18. februar 2010

Vinterferie

Bordet er dekket, og alt er klart til vinterferie gjestene kommer. Vi gleder oss!

Her i huset har vi tatt bøtteballetten i hele dag. Vinterferiegjester fra Lier kommer i kveld, og vi gleder oss masse!!! Nå er deg rent og pent over hele huset:)) Har vært på plantasjen og handlet massevis av herlige blomster. Jeg elsker å pynte med blomster....
Her er ett par bilder av loftstuen..Badet på loftetMin kjære snille pappa kom innom med disse vakre gamle urskivene til meg. Vi er en gammel urmakerfamilie, faktisk er jeg fjerde generasjons urmaker. Så vi kan trygt si det er en familietradisjon. Urskivene hadde pappa stående på lur på verkstedet sitt.Lommeurskivene er etter min oldefarOg de små armbåndsurene er fra min bestefars tid. Jeg liker å omgi meg med disse gamle tingene , de minner meg om de som har gått opp sporet for meg..... Som dere ser viser jeg masse forskjellige bilder fra huset mitt i dag, jeg har nemlig fått meg ett nytt kamera som må prøves ut.....Sebastian sover på gulvet, og bryr seg ikke nevneverdig om mors fotografering:))Nå må jeg stelle i stand maten til gjestene kommer, ønsker dere en riktig god helg! Klem Kari

17 kommentarer:

Bjørg sa...

Å, så mange fine bilder!!
Liker så godt stilen din..nostalgisk dus og fin.
Takk for titten ;)
Gleder meg til å sjå meir!

Klem frå Bjørg

Ann-Helen sa...

Flotte bilder som alltid:) Moro å gjøre i stand til besøk, og aller best når de kommer;)

Jeg vet jeg har spurt deg før, men jeg kan ikke finne igjen der jeg skrev det ned. Jeg lurer på hvilken farge du har på veggene i stuen...

Min makeover nærmer seg med stormskritt!!!
Gleder meg:)

Ha en fin helg!
Klem

Manne's hverdag sa...

Hei!!!

For ett vakkert hjem du har, og for noen flotte bilder du tar!!!

lovecountrychabbychicstyle sa...

DU har virkelig et flott hjem!! duse og nydelige farger med masse detaljer!!

GOD HELG

klem Lillan:)

MarnyAlice sa...

Her var det jammen mange fine bilder!!☺ Utruleg nydeleg heim du har☺ Og so koseleg!!

Kos deg med vinterferie-besøket ditt☺

Klem M ♥

Anneli sa...

Ønsker deg og dine en koselig vinterferie :)
Her i huset blir det også vinterferie, når fredagsjobben er unnagjort! Men vi skal prøve å unna sortering av ting og tang vi har spart på, gjennom årene her på Skaug.
Så er vi forberedt hvis det blir et raskt salg.. ;)
God helg!

Anonym sa...

Ååååååå du har det så fint!!!! Veldig glad for at bloggpausen din er over!

God helg!!

Margrethes hus og hage sa...

Gratulerer med nytt kamera :)
Og så vakkert hjem du har. Stilfullt med mange fine detaljer.
Så spesielt å få disse gamle urskivene. De var flotte!

Ønsker deg en fin helg videre. Hilsen Margrethe

Drømme verden min! sa...

Så utrolig mye fint du viser, du har et nydelig hjem!

god vinterferie til deg og dine:)

Romantiske Stinemor sa...

heisann, så godt å se at du er tilbake igjen;-) kjempe fine bilder du viser!! Og så gøy at du er urmaker, var akurat på nyhetene så jeg at de trengte flere, det var mangel på dere:-)
ha en fin helg videre..klem Stinemor..

BROCANTE sa...

Så masse fine bilder fra hjemmet ditt. Må si jeg ble en ørliten tanke misunnelig på urskivene dine. De var jo flotte!

Anette sa...

liker bloggen din kjempe godt. elsker stilen din :) Er innom og titter rett som det er:) Anette

Franciskas Vakre Verden sa...

Kjempefin blogg du har! Masse god inspirasjon, jeg legger meg gjerne til som følger hos deg!

Og vakre urskiver. Holder akkurat på å lage en artikkel med det tema, tror det blir mye fokus på gamle klokker fremover. :-)

Har akkurat selv startet ny blogg. Veldig hyggelig hvis du har lyst til å komme en tur innom.

Har også lagt ut en liten giveaway. Bli gjerne med.

:-)

Bjørg sa...

Har ein award til deg på bloggen min :)
Klem!

Romantiske Stinemor sa...

Ønsker deg en fin påske! Savner deg her i Blogglandia..:-) klem Stinemor...

Masy sa...

her var det mye vakkert! kommer klart tilbake til bloggen din:)
mvh
masy

Anonym sa...

Hei !! Savner nye innlegg fra deg.. Håper alt står bra til.. Du har d vel travelt om dagene..
Du har ett skikkelig fint hjem og nydelig stil..

Håper du kommer tilbake her med nye innlegg snart :DD

Mvh Marianne i Trondheim :)

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin