lørdag 31. juli 2010

Heisann bloggvenner! Ja nå er det utrolig lenge siden sist jeg la ut ett blogg innlegg. Jeg har hatt travle måneder, med mange oppussings prosjekter. Det største prosjektet, og det som har tatt lengst tid er det nye kjøkkenet. Vi rev ned vegger og fjernet den gamle parketten.Ny panel på veggene , og malt tregulv. Det har vært en lang og stevsom ferd. Og jeg har lovet husbonden at dette var siste gang vi skifter kjøkken. Mange støk maling ble det på gulvet før vi kom helt i mål. Men vi ble da også svært så fornøyde. Nå mangler det fliser under kjøkkenhetta og litt småflikking på lister og karmer. elektrikeren må også komme en tur slik at vi får kontakter og brytere på plass. Jeg har valgt runde og nostalgiske. en del foringer og ett par skuffer glimrer også med sitt fravær, men leverandøren har lovet at jeg snart skal  få alt på plass. Her ser ser dere noen bilder av mitt nye kjøkken: Ønsker alle en riktig god helg!Kjøkkenet er fra Strai, og er hvitmalt eik. Det er en drøm å  få så mange kolonialskuffer. Endelig har jeg fått plass til alle kjøkkentingene mine, og vet dere, jeg har fortsatt mange ledige skuffer......Glasskrukkene er fra Riviera Maison. Liker dem veldig godt, og har kjøpt like kaffekopper......Det gjenstår en del småpusk før kjøkkenet er helt ferdig. Noen foringer og skuffer mangler, og det skal styles litt frem og tilbake før mor er helt fornøyd....skuffene mangler på vitrineskapet, de blir ettersendt fra Strai.Blandebatteriet er fra Tapwell

9 kommentarer:

sylvia sa...

hei Kari.
så hyggelig med innlegg fra deg.
nydelig kjøkken du har fått nå,riktig så lekkert med mange hyggelige detaljer,stor jobb ja.
ønsker deg fine sommerdager,
klem fra sylvia

Emilies interiør sa...

Utrolig flott kjøkken, digger armaturet:-D

Anns draum sa...

Hei!! Så kjekt å høyre frå deg igjen!! Du har vore savna;)) Lekkert kjøkken:) Flott ventilator hette:)

Klem frå Ann

Romantiske Stinemor sa...

Hei, så utrolig koselig å lese et innlegg fra deg igjen, trodde nesten at jeg så syner hehe:-)
Kjøkkenet har jo blitt kjempe flott, mange flotte detaljer! Her kommer dere til å kose dere masse!

Gleder meg til å se enda flere bilder snart..klemmer fra Stinemor:-)

åshilds villa sa...

hei.fantastisk nydeli kjøkkenet ble,med mange flotte detaljer.lekker seng du har på kjøkkenet..ønsker deg en fin kveld.klem fra åshild

Miss Mette sa...

Hei Kari
Skjønner godt at du har hatt mye å gjøre – men du verden så nydelig det ble ♥ helt min stil dette… Likte veldig godt framskapet ditt og så nydelig pyntet!!! – koselige hyller og pynte også… Nydelig armatur… Koselig at du er tilbake, jeg la meg til som følger jeg ;) Ønsker deg en flott søndag, så blogges vi… Klem fra Mette

My home is my Castle - by Kari sa...

Hei Kari :)
Så moro å ha deg tilbake :)
For et nydelig kjøkken du har fått deg !!! Skikkelig flott og lekkert..
Ja Strai har myyye flott. Vi er nesten naboer ;9 Har vokst opp med den fabrikken og lover skikkelig kvalitet!!
Gleder meg til å se flere bilder.

Ha en fin dag videre :)
Klem,Kari

Jeanette sa...

Hei igjen.
Velkommen "tilbake"!!
Kjekt og se innlegg fra deg igjen!Kjøkkenet ditt ble aldeles nyyyyydelig!!! Grattis! Dere har virkelig stått på. Håper du blir litt mer aktiv på bloggen, det er så kjekt og se bilder fra huset ditt, du har det veldig flott og det er veldig inspirerende;)
Klem J.

Natalie sa...

Velkommen tilbake!!!!
Så utrolig flott det nye kjøkkenet ditt ble!!! :) Vakkert!

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin