torsdag 5. august 2010

Gjestene er kommet.....

Jeg har brukt de siste dagene til å vaske i huset , og å gjøre huset klart til feriegjester fra sør. Gjesterommet er nyoppusset .(ikke pga feriegjestene) men det trengtes en aldri så liten oppgradering. Nå er det kommet opp hvite panelvegger og eikeparkett på gulvet. Gjestene kom i går ettermiddag, og nå skal vi kose oss masse sammen de neste dagene........Veldig hyggelig med familie besøk.........Tusen takk for alle koselige kommentarer fra dere. Jeg skal prøve å svare på hver enkelt så snart jeg får mulighet. Nå må jeg skynne meg å lage frokost til gjestene. Klem Kari

8 kommentarer:

sylvia sa...

så flott det var der til dine gjester.
kos deg masse.
klem fra sylvia

My home is my Castle - by Kari sa...

For et nydelig gjesterom...
Skikkelig lekkert og flott :))
Kos deg med gjestene :)

Klem,Kari

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

nyyydelig gjesterom...tenker de sover godt der:)kos deg med familien...
eddaKlemmer

På landet sa...

Så fint det ser ut :) Kose deg med gjestene dine :)

Romantiske Stinemor sa...

Herlige bilder du viser i alle innleggene dine:-) Kjempe gøy å ha deg her igjen! klem Stinemor...

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så heldig du er som fekk Kitchen Aid. Snille mannen din! Eg syns han fortjener mange gode boller:))
Gjesterommet ditt vart kjempefint! Digger kommoden som er så fint pynta. Og den flotte sengegavlen då!:)
Kos deg med familien:)
Klem:)

chateaudelille sa...

I love your blog! so much to admire and inspire. Fiona

Ann-Helen sa...

Så godt å se deg tilbake igjen:)
Så flott kjøkken dere har fått, virkelig et syn!
Klem

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin