mandag 2. august 2010

Glimt i fra min stue

I dag regner det igjen her i nord. Noe vi er blitt ganske så godt vant med denne sommeren.......
Det fine med dårlig vær ute, er jo at man får gjort en hel del inne.....
Vi venter feriegjester fra sør, og det er en hel del som skal gjøres i forkant av det. Vasking og støvtørking er ett must, men når man så kommer i gang, baller det fort på seg..
Litt ommøbelerering hadde kanskje vært på sin plass, og ballen begynner å rulle..........
Til nå har jeg flyttet på det meste av lamper og lysestaker, småbord og puter. For så å finne ut at, det var vel best slik det stod før jeg startet.......
Så er det bare å sette alt på plass igjen. Noen som kjenner seg igjen?????? Slik er det ihvertfall nesten alltid med meg. Ønsker alle en fin sensommer dag . Klem Kari

4 kommentarer:

Abrakadabras. sa...

Hei :)

Himmel og hav så fine bilder du tar!
Jeg bor også i nord (Finnsnes) og her har det mest bare vært sjitvær i sommer. Jeg kjenner meg dessuten veldig godt igjen i ommøblieringsprosessen din: Veldig mye jobbing, for så å ende opp med et resultat som er nesten likt det det var i utgangspunktet :)
HIlsen Jorunn

Silje sa...

He he!! :D Kjenner meg igjen, ja! ELSKER den lysestaken din! Ønsker meg en sånn en høyere enn noe! ;)

Kos deg med gjester! Så håper jeg sola kommer tilbake snart!

Karma sa...

Jeg kjenner meg veldig igjen, det skal jeg love deg:) Du har en fantastisk stue da!

Klem :)

Jeanette sa...

Hehe.. Hørtes kjent ut det ja;)) Nydelig bilder du viser!
Koz deg med besøk.
Klem J.

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin