tirsdag 10. august 2010

Hverdagen innhenter oss alltid............

Jeg måtte ha dem jeg også.........Nydelige roser fra min KjæreJeg har virkelig værdens beste.........Historisk sus på KjærringøyEr det rart jeg ELSKER Kjærringøy?????Koselige bilder fra den gamle krambuaKnut Hamsun2 kusiner koser seg på strandenNordlandsbåteneSe dere det klare vannet?Kjærringøy bryggeHer er føttene mineFamilien vår fra Lier er nå reist hjem, og vi sitter litt tomme tilbake......... 
Vi har nydt disse dagene sammen med familien til fulle. Det er så skjeldent vi sees, og så mye vi skal ta igjen når vi endelig er sammen. Vi har hatt den gleden av å få bli kjent med vår nye nevø. Verdens vakreste og snilleste lille Ludvik. Vår skjønne niese Lisa var også på besøk, og min kjære svoger og svigerinne. Fantastiske mennesker alle fire, som vi virkelig koser oss sammen med. Vi fikk tatt oss en tur til Kjærringøy. En vakker øy utenfor Bodø. Det er for meg ett av verdens vakreste sted. Med sine hvite strender, majestetiske fjell og det klareste vannet jeg har sett. Vi besøkte det gamle handelstedet, som i de gamle dager var størst i nordnorge. Det er så koselig å sitte i den vakre hagen. Med de gamle rosentrærne og prydbuskene.
Været viste seg fra sitt beste, og ungene vasset i det klare vannet..........
Jeg er så stolt når jeg kan vise frem dette vakre stedet.
Takk for besøket, gleder oss til dere kommer igjen....Snufs!

5 kommentarer:

Drømme ♥ Christina sa...

Så flotte bilder du viser. Er nydelig der. En plass jeg gjerne kunne dratt tilbake til.
Ha en vidre fin kveld.
Klem Christina

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Så vakkert det såg ut! Var 10 dagar på ei øy utanfor Bodø i sommar, min kjære er derifrå...

Nydelege bilder du viser☺

Klem M♥

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Fantastisk vakkert der på Kjerringøy....skulle gjerne vært der en tur...
ha en fin fin dag
eddaKlemmer

fru Dyregod sa...

Å, der så det utrolig vakkert ut! Har veldig lyst til å se litt mer av Nord-Norge. Jeg har aldri vært lenger enn til Bodø.

cuore antico sa...

Fantastic blog!!!:)

Debora from Italy
cuoreantico

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin