søndag 15. august 2010

Litt blandings........

Noen detaljer i hjemmet mitt..........I dag fikk vi formiddagsbesøk av min bror ,svigerinne og mine 2 nydelige nieser. Det ble en veldig koselig stund..Jeg fikk den lekre melkemuggen og sukkerkrukken av dem. I samme serie som jeg samler på fra Riviera Maison. Jeg ble kjempeglad!!! Snille snille dem.........Jeg plages med kameraet mitt for tiden. Bildene blir så mørke. Jeg må ha kommet borti noen innstillinger. Skal sette meg ned å studere manualen litt nærmere (boring)Nå er det straks middag, bacalao. Nam nam!
Kos dere ! Klem Kari

13 kommentarer:

Ninas Interiør sa...

Så herlige bilder du viser! Og for et superkoselig hjem du har! Her likte jeg med veldig godt!:)

Klem Nina

Anette sa...

Så fine bilder :)Alltid Koselig med søndagsbesøk!!

Klem :)

Drømme ♥ Christina sa...

Så nydelige bilder du viser.
Du har virkelig et flott hjem.
Ha en vidre fin søndag.
Klem Christina

Ann-Helen sa...

Så hyggelig med besøk, og så fin gave du fikk!

Lekre bilder!!

Klem

My home is my Castle - by Kari sa...

Nydelige bilder som alltid Kari :)

Klem,Kari

My home is my Castle - by Kari sa...

Nydelige bilder som alltid Kari :)

Klem,Kari

My home is my Castle - by Kari sa...

Nydelige bilder som alltid Kari :)

Klem,Kari

Tomines hjem sa...

hei!! kari repeterer seg selv her, men jeg sier det anyway... hehe..
nydelige bilder som alltid.. ble så glad når du blogget igjen, etter laaaaang pause... happy søndag... nydelige ting fra Riviera... ( det er jo alt fra riviera.. ) heihopp!!

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Du har det berre heilt nydeleg i heimen din! Masse herlege bilder og inspirasjon du viser idag!
Kos deg!
Klem:)

peet sa...

lovely blog !!
I`m gonna follow you .

lost of love from holland

peet

cuore antico sa...

It's a dream...
Is it your home?

Debora...Italy

Sommerhuset sa...

For et fint hus du har. Sååååå koselig!

Hilsen fra
HG

Romantiske Stinemor sa...

Nydelige bilder som alltid!! Så heldig du var som fikk så fin gave, det sparer jeg å på,så det er veldig greit å få litt av og til å slippe å kjøpe alt selv:-) Ha en fin kveld videre....klem Stinemor...

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin