onsdag 25. august 2010

Skatter fra Fretex

Da ble det heldigvis tid til litt  blogging igjen. Her går det i ett om dagen. Vi har hatt nok ett koselig besøk av familie fra Lier, ungene er i full gang på skolen igjen, og det er svært travle dager på jobb for tiden. Heldigvis må jeg legge til.... Det er jeg jo selvfølgelig veldig takknemlig for. Når jeg da endelig kan sette meg i sofakroken med laptoppen på fanget, så føles det da  ekstra godt... Viser i dag litt flere bilder fra mitt lille "Skafferi". Jeg har vært på fretex og funnet 3 kjempefine kake/isformer. De hadde akkurat passe slitt patina, og fikk dermed innpass i skafferiet. Gleder meg til å bake noe i dem..........Jeg er så glad for dette lille ekstra rommet mitt. Her oppbevarer jeg alt av tørrvarer, kopper og kar som ikke trenges i det daglige inne på kjøkkenet.Jeg fant flere skatter på Fretex, og de skal jeg vise frem litt senere.
Nå er det tid for kveldsmat til ungene . Ønsker alle lesere en herlig kveld! Vi blogges!

Klem Kari

7 kommentarer:

cuore antico sa...

It's all fantastic...
Debora

Elisabeth sa...

Nydelige former! Synes aldri jeg finner noen på Fretex, jeg.... Tror jeg må innom en tur igjen!

Klem.

Miss Mette sa...

Hei Kari
Så mye fint du har fått tak i og skafferiet ditt er bare sååå koselig!!! Må være utrolig kjekt med et slikt rom! Har alltid ønsket meg et slikt, men her hos meg er det ikke plass… kanskje en annet hus.. en gang? Likte den flotte sølvfatet med lokk, hyllen på veggen, bestikkassen og alle de herlige formene… I det forrige innlegget ditt så jeg en nydelig lampe i sølv og hvit – kan jeg spørre hvor du har fått tak i den? – og evt hvilke merke?

Nydelig pusset opp også på gjesterommet ♥ inspirerende og titte innom bloggen din – mye flott… Ønsker deg en fortsatt fin uke, klem fra Mette

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Så koselig skafferi du har fått deg:)
nyt av dagen
eddaKlemmer

Mira sa...

Så flott et stafferi du har fått deg!
Kjekt å se at det er flere enn meg som drar sånne former med heim.

Ha ein flott dag! Klem fra Mira.

Sommerhuset sa...

Gleder meg til å se mer av det du har kjøpt på Fretex ;-) De tingene du har vist fram her var bare kjempefine. Heldige du ;-)

Hilsen fra
HG

Tone Haugen sa...

nyyyydelig blogg... deg vil jeg gjerne følge

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin