søndag 1. august 2010

spiskammer

I dag har jeg lyst til å vise spiskammeret mitt. Jeg er kjempe begeisteret over å ha fått det. Da vi skulle rive det gamle kjøkkenet vurderte vi hva vi skulle gjøre med det. Skulle vi prøve å selge til en rimelig penge, eller kunne det brukes til noe? Vi hadde lenge tenkt på å gjøre noe med den lille boden ved siden av vaskerommet. Så i ett klart øyeblikk fant vi ut at spiskammers det var det vi trengte........
Her oppbevares serviser vi ikke bruker i det daglige, samt vaffeljern, tørrvarer, hermetikk og andre kjøkkenting som tar  mye plass. Kjøkkenet er i rommet ved siden av, så det fungerer veldig greit......
Jeg er like fornøyd med dette rommet som jeg er med det nye kjøkkenet. Tusen takk snille handy mannen min....:-)

2 kommentarer:

sylvia sa...

hei på deg.
ååå så nydelig dette var,
så smart funnet på.
ha en fin kveld,
klem fra sylvia

Natalie sa...

Spiskammers står øverst på min ønskeliste og :) Å dette ble jo sååå fint!

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin