tirsdag 30. november 2010

kakemenn..

Her kommer litt flere bilder tatt i kveld. Vi er gang med å bake kakemenn, og da må en jo få tiden til å gå  imens brettene står i ovnen, så jeg knipser litt bilder mellom stekingen :-)
Det er neimen ikke enkelt å ta fine bilder når det er så mørkt ute......
Blitz vil jeg ikke bruke,synes det blir så grelle bilder når jeg bruker den.
Da er det nesten bedre at bildene blir litt mørke....
Jeg har tatt av de hvite stoltrekkene til spisestuen, synes det blir så mye lunere med de muldvarpfargede. Både stolene og trekkene er fra Thg. Det er en del av dere som har spurt meg om hvor de kommer fra.

Her kan dere se de første ferdigstekte kakemennene. Bak kan dere se litt av årets adventskalender. Det er ett gammelt vindu som jeg stiftet litt hyssing i 4 rader på tvers. deretter var det bare å henge på gaveposene og feste med klesklyper.Jeg er ikke helt ferdig med å sette tall på enda, men det ordner seg i løpet av kvelden.
Her er ett lite glimt av kjøkkenhetten. synes x passet så godt der......
Ønsker alle en riktig koselig kveld :-)

12 kommentarer:

interiørinteressert 3barnsmamma sa...

nyyyydelig hus du har. jeg likte alt. her skal jeg jammen stikke innom oftere.

tonemor sa...

Så kjekt at du er tilbake. :-)
Har savnet deg her inne. Mange fine bilder. Blir alltid full av inspirasjon etter å ha besøkt bloggen din. Håper på masse mer fremover.
Ha en fin ventetid. :-D
Klem Tone

Anns draum sa...

Sååååå utruleg koslege bilete du vise i kveld:)) Dei kakemennene eller julemannane som vi seie;) såg gode ut:)) Lagar alltid julemannar etter mormor si oppskrift før jul;)Idag har vi baka peparkaker! Ynskje deg ein god kveld;)

Klem frå Ann

Christina sa...

Så koselig hos deg ikveld!
Det var så lunt og fint med mørkere trekk.Selv har nytt trekk til sofa kommet i mørk grå.Begynner å venne meg til det nå;))

Ha en fin adventstid.

Randi sa...

Du har det så utrolig koselig. Finner mye inspirasjon i bloggen din :) Ha en fortsatt fin førjulstid :)

Eva E. sa...

Så fin blogg du har! Aldri vore inne på den før, men skal jammen fortsette med det - likar stilen din :)

Romantiske Stinemor sa...

SÅÅÅ bra at du er tilbake igjen!! Har kikket innom bloggen din ofte for å se om du har fått noen nye innlegg, håper det ikke blir så lenge til neste gang igjen...Nydelig du har gjort det;-)
Skikkelig julestemning!!Klem Stinemor...

Loccitane sa...

Så fine menn :-)
Bloggen din er så fin, jeg digger stilen din.
Ønsker deg en fin førjulstid.

Klemmer fra Line

Romantiske Stinemor sa...

Kjære deg, håper du snart har tid til å komme innom med et nytt innlegg av ditt vakre hjem!klem Stinemor...

Ainosofia sa...

So beautiful <3

AS (Fin)

Anonym sa...

Hei! så utrolig nydelig du har det hjemme :) jeg lurer på hvor du har kjøpt trekkene på spisestue stolene dine? både de hvite og beige? og ca pris? Hilsen Elin.

Lykkehuset sa...

Savner innleggene dine!!! Klem Beth

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin