tirsdag 8. februar 2011

Ett siste bilde av gjesterommet

Ett siste bilde tatt av gjesterommet vårt. I morgen går vi i gang med å pusse opp dette rommet. Det skal bli ett tøft gutterom til 10 åringen vår. Vi bytter om på rommene for at poden skal få litt bedre lysforhold. Rommet han flytter fra har  bare takvinduer. Spennende blir det. Han skal få sisalteppe (vegg til vegg) Og så må mor bare gi etter for en mørkgrå sovesofa. Jeg prøvde meg på å foreslå beige, men det ble blankt avist. Nå skal han bestemme selv....
Jeg skjønner han stakkar. Til nå har han hatt søte hvite møbler som mor har plukket ut.

Soverommene oppe på loftet er ganske små med skråtak. Litt vanskelig å møbelere slike rom.
Takk for alle kommentarer dere legger igjen hos meg. Til Anonym som synes jeg har ett litt rart oppsett på bloggen min. Jeg er helt enig med deg! Jeg må bare tilstå at mine dataferdigheter er elendige, og tar mer en gjerne imot gode råd og tips :-) Jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal få til ett bedre oppsett. Jeg synes så mange av dere andre bloggere har så proffe og kjempeflotte oppsett og headere.
Klem Kari

4 kommentarer:

Mitt Landliv sa...

Lekkert gjesterom - skulle gjerne invitert meg selv dit! *ler* Blir sikkert stilig som gutterom også... Gleder meg til å se når det er ferdig :-)

Fru R. sa...

Heisann
Første gang jeg er innom her, så flott du har det og så flott blogg, her likte jeg meg :-))
Lagt meg til som følger!

Janicke sa...

Jeg har også en 10 åring i hus, og hun ville også bestemme alt selv når vi skulle pusse opp rommet hennes. Jeg prøvde meg med hvite møbler, men det ble sort hos oss også.( etter 10 åringens ønske )
Lykke til med prosjektet :-))

Klem fra janicke

Anitas interiør verden sa...

Så koselig gjesterom,her hadde jeg kost meg.
Ikke lett med skråtak og møbler :-(
Gleder meg til å se hvordan gutterommet blir.

Klem Anita

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin