søndag 6. februar 2011

Litt nytt....

Hei igjen alle mine bloggvenner! Tusen takk for alle skjønne kommentarer fra dere. Jeg Setter umåtelig pris på dere alle sammen!Det er så godt å se at dere fortsatt titter innom meg, selv om det har vært ett lite opphold her på bloggen. Godt å være tilbake igjen, og deilig å kjenne at kreativiteten fortsatt er tilstedeværende. I dag har vi hatt min kjære mamma og pappa på middag. Kjempekoselig! Nydelige liljer hadde de med seg<3
I dag har vi også fått malt peisen ett strøk med hvitmaling. Den var blitt så stygg etter en lang vinters fyring.I morgen skal vi male ett strøk på stueveggene. Skal bli godt å bli ferdig med det. Har også fått bestilt 3 stk Gost stoler, lik den jeg har som skrivebordstol. Liker best de med armlener. Vi skal ha de på kjøkkenet.
De hvite kjøkkenstolene skal bort. Er så lei av dem......
 Ønsker dere alle en riktig god søndagskveld! Klem Kari

3 kommentarer:

jenny sa...

Så flott blogg du har:) Likte utrolig godt trekkene til ektorp sofaene dine!!!! ser du har bestillt dem på bemz- men ser de har så veldig mange forskjellige "lin-farger"..Kan jeg spørre hvilken farge du har på dine??

HIlsen ifra Jenny

(jennyhenningsen@hotmail.com)

Anonym sa...

Du har så utrolig koselig og inspirerende hus! Ett av de fineste interiørene jeg har sett, faktisk. :) Men det er lett å bli forvirret av oppsettet på bloggen din..

Romantiske Stinemor sa...

Elsker stolen din!:-)

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin