onsdag 9. februar 2011

Ny tvstue på 1 2 3

Jeg har lenge hatt lyst til å gjøre noe med tv-stuen i underetasjen. Den har rett og slett ikke blitt brukt, Og det tror jeg skyldes mangel på lunhet. Den har virket så kald nå på vinteren. Om sommeren derimot er det herlig med en sval stue. Den har jo også direkte utgang til hagen. Nå har jeg tatt meg ett skippertak der nede for å freshe den opp med litt lune farger. På toppen av det hele ringer en super snill venninne, og spør meg om jeg vil ha ett par bord fra Artwood. Klart jeg ville. Og  jeg og husbonden kjørte avgårde i går kveld for å hente dem. Det er jo en brå overgang fra hvite romantiske bord til de grove rustikke. Men jeg skal absolutt prøve å ha det slik en stund. For er det en ting vi interiørelskere vet er at forandring fryder.......
Her kan dere se Sebastian hunden vår som ligger og sover i sofaen.
Beklager den elendige lyskvaliteten på bildene mine. Jeg finner ikke helt ut av det kameraet mitt.....
Det ble jo ganske mye lunere da.....




18 kommentarer:

Ingvilds Englehjem sa...

For et herlig rom:) Og skal si du var heldig med det bordet!

Veldig søt vofs også;)

Ha en fin dag
Hilsen Ingvild

sylvia sa...

så koselig det ble, ja kontraster er lekkert,
koselig det må være å se tv der,
hunden ser ut som han har det helt topp.
ha en fin dag,
klem fra sylvia

Romantiske Stinemor sa...

ÅÅ så fint du har gjort det! Veldig gøy med et lite stilbytte, det er jo en del som går over til det litt mer rustikke etter en tid med mye hvitt(gjelder ikke meg hehe) Men synes det er veldig fint!
Så gøy med et innlegg fra deg igjen!!
Håper du får en fin dag videre..klem Stinemor..

Joy sa...

Så otroligt läckert det du har gjort det! Jag älskar det dockhuset? du har i hörnet... Var får man tag i ett sånt?

Ha en fin kväll kram Joy!

adalesverden sa...

Så fint det ble. Å så heldig å få to så fine bord.
Enig i at forandring fryder;) men hos deg er det lekkert, ALWAYS!

Anette Willemine sa...

Så flott det ble! Nydelige farver. :)

Klem,
AW

Hulda sa...

Nå har jeg kosa meg med de flotte bildene dine. Nydelig stue du har, så gjennomført og fint. Flotte bilder også. :) -Husfruas Memoarer-

Malin sa...

For en herlig blogg!
Inspirerende til 1000!!

Klem Malin

Jeanette sa...

Herlig, herlig.. Ikke noe mer og si! Jeg så i et innlegg nedenfor at du har bestilt lintrekk til ektorpen fra Bemz. Hvordan gikk du frem da? Jeg får helt noia når jeg ser alt er på engelsk.. Hva kostet disse? Blir veeeeldig glad for svar!! Skal kjøpe meg hvite Ektorp nå, men må ha et skifte av trekk, synes dette lintrekket passer perfekt.
Klem J.

Jeanette sa...

Hei.
Jeg har spurt deg før, men kan ikke huske å ha fått svar. jeg lurer på de trekkene fra Bemz som du har fått oppe på loftstua di hva heter trekket? farge? Har du vært inne på den svenske siden og bestilt?
Klem J.

http://www.ninasskatter.com/ sa...

Så utrolig fint det er.Blir så inspirert av slike bilder.

Romantiske Stinemor sa...

Flinke deg har fått en velfortjent
award av meg:-)
Du finner den på siden min!
Klem fra Romantiske Stinemor...
http://romantiskestinemor.blogspot.com/

Heime hos Oss sa...

Her hos deg var det jammen mange fine bilder fra et lekkert hjem! Det er så kjekt å dumpe innom slike blogger når man holder på med husplanlegging ;)

Klem fra Iselin

Margrethes hus og hage sa...

Så flott det ble :) Det luner med litt farge, og de rustikke bordene var kjempelekre :)

Håper alt er bra med deg. Hilsen Margrethe

GODE DAGER sa...

Hei.
Så fin blogg du har:)

Siri sa...

Hei!

For et fint hjem du har! Likte dukkehuset veldig godt. Er det lov å spørre hvor du har kjøpt det? :-)

Romantiske Stinemor sa...

heisann håper vi snart hører fra deg!
håper du ikke har sluttet å blogge:-)

Marlen sa...

Hei, ville bare takke for titten i ditt kjempeflotte hjem, jeg liker stilen din kjempegodt:)

Har lagt bloggen din som følger i min helt nye interiør-blogg, ta gjerne en titt innom hvis du vil:)

Ha en flott pinse:)

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin