fredag 4. februar 2011

Ut av bloggedvalen....

Heisann alle venner der ute!

ja, nå er det evigheter siden jeg sist blogget. Jeg har rett og slett ikke hatt noe å blogge om. Bloggtørke heter det vel....

Men nå har jeg så smått begynt å kvikne til litt. Og prosjektene står formelig i kø hjemme hos oss. Vi maler for tiden vegger og tak i stuen. Det trenges en oppfriskning. Fargen blir den samme ,bare i en mattere utgave. Ellers har jeg vært ute å reist litt, måtte innom en Home & cottage butikk og falt pladask!!!! Kunne tenkt meg absolutt ALT der. Ble veldig inspirert, og har nå begynt å male litt møbler i en mer rustikk gråtone. Jeg vil fremdeles være tro mot den lyse landlige stilen, men piffer litt opp her og der med litt rustikke innslag. Beklager det dårlige lyset på bildene....




Første møbel ut var bordet oppe i loftstuen:
 Her er bordet blitt malt i en vakker matt gråfarge. Ektorp sofaene mine har fått nye lintrekk fra Bemz. Absolutt mer brukervennlig enn de hvite. Dette er jo hovedsaklig ungenes stue. Her ligger de henslengt med pc og ser tv.
Og slik så det ut før jeg gikk i gang

16 kommentarer:

Christina Mari sa...

Hei Hei!
Så fint det bordet ble i grått!
Avogtil kan vi vel alle ha litt bloggtørke,men desto bedre blir det nok å komme tilbake.
Ha en god kveld.
Klem Christina

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Vart kjempefint! Lunt og koseleg☺

God helg☺

Klem M♥

adalesverden sa...

Suuperfint, jeg har også falt for Home and Cottage...og endret litt
i gråtoner. Jeg skal ha meg nytt trekk til ektorpen..og har sett på svanby grå..men kanskje jeg bør sjekke ut hvor du fikk de fine trekkene dine fra.
Er det en nettside??
Fint å ha deg tilbake. foresten ble bordet du malte helt FAB.

klem

Lykkehuset sa...

Så koselig at du er tilbake, og FOR et flott bord, ja, hele loftstuen ser nydelig ut! Ønsker deg en fin helg! Klem Beth

AnnaJohanna sa...

Velkommen tilbake! :-) For noen flotte bilder du viser, skikkelig vakkert!!

Ønsker deg en kjempeflott fredagskveld!

salige lavendel sa...

Flott var det og enda flottere ble det! Liker også veldig godt grå møbler.

Ruter & Hjerter sa...

Lekkert! du har vært flink:) velkommen tilbake:)

My home is my Castle - by Kari sa...

Oi så flott og lekkert det ble :))
Ja jeg er og en Home & Cottage fan og er igang jeg og :)
Er inne i den berømte bloggtørken nå jeg og. Koselig å ha deg tilbake :)

Hva heter den gråfargen ? Den så skikkelig flott ut.

Klem,Kari

Asbjørg sa...

Kjempefint med grått!Lunt og lekkert!
Ha en fin helg!

Lillemor sa...

Kom tilfeldigvis innom bloggen din når eg var på "bloggkikking" i kveld :) Så fin blogg du har! Likte veldig godt fonyinga av bordet,- det blei veldig fint! Du er flink! Klem frå Lillemor

Villevinkel sa...

Elsker de nye fargene dine!!! Bordet gjorde seg kjempegodt i grått!!!
Og fint "stæsja"
Ha en fin helg!!!

Klem

Shabbylishious sa...

Knallfint, ja faktisk finere enn alt i hvitt synes jeg. Den lyse stilen forsvinner jo ikke fordi om man endrer litt. Mye mere praktisk for ungene også.:)
Velkommen tilbake.
Line-Cathrin

Anns draum sa...

Synest det blei kjempefint!!! Du er nett som blomstrane, vaknar til når våren nærmar seg;)) Velkommen tilbeke!

Klem frå Ann

Tone sa...

Ohhhhh helt enig at grått er stilig. Ser du har ektorp sofa. Er du fornøyd? Flott blogg... o helg... klem tone

Heimekjær sa...

jøss stua blei jo heilt ny:) nydelig var det!! velkommen tilbake:) bloggtørke må til innimellom...er ikkje alltid en har nåkke å blogge om..ikkje vits å blogge for å blogge..da mister man pippen:) skal være gøy!!
god helg til deg:)

klem Linda

map79 sa...

Hei,
for et flott bord! hvor er det fra?

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin