Velkommen

Så koselig at du stikker innom.
Jeg håper du vil like deg her på bloggen min.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen.
Klem Kari

tirsdag 21. juni 2011

Litt nye interiørbilder

Hei på dere! Nå er det så lenge siden jeg har blogget at jeg fant ut nå er tiden inne for ett nytt innlegg.
Har egentlig bare vært litt lei, samtidig som jeg har hatt det travelt med oppussing av stue og barnerom. Legger ut bilder etterhvert. men viser i dag litt bilder fra kjøkken og stue. stueveggene har skiftet farge fra Perlegrå til Hvit lin. en svalende grålig farge som passer veldig godt til de hvitmalte møblene. Ellers har vi byttet alle lister, samt malt ett par strøk hvitt i taket. Det trengtes sårt etter en million brente stearinlys. Hihi! Jeg har også byttet ut kjøkkenstolene. De nye Gost stolene passer bedre inn synes jeg. Prosjektene står i kø her i gården. Og neste plan er sisal teppe i hele loftsetasjen. Vi har allerede lagt det på barnerommene.Lunt, pent og lett og holde rent. Takker så mye for alle hyggelige innlegg fra dere. synes det er så koselig å se at dere er innom meg selv om jeg har blogget så lite i det siste. God sommer klem til dere alle.
Klem Kari

9 kommentarer:

Janicke sa...

Så fint det ble :-) Dere har vært veldig flinke, og fargen på veggen var nydelig!

Ha en fortsatt fin kveld :-)
Klem fra Janicke

Huset på terrassen sa...

Det ble knallfint !! Ha en super sommer :)) Klem Linda

Cecilie's hverdagslykke sa...

Kjempeflotte bilder av et nydelig hjem. Og flott blogg du har!! Legger deg til i leselisten, for deg vil jeg gjerne følge videre :) Ønsker deg en super kveld. Klem fra Cecilie

Anitas interiør verden sa...

Kjempefint ble det, flotte bilder
ha en fin kveld

klem Anita

Hummerogkannarifugl sa...

så fint du har det:)

Linda sa...

Hei, så fint kjøkken du har.. og stua da selvfølgelig:)
mye spennende du har i hyllene dine:)
og slagbenken din var lekker:)
moro å oppdage nye blogger:)
hilsen linda

Romantiske Stinemor sa...

ÅÅÅ så koselig med et innlegg fra deg!! Det har jeg ventet på! Har du blitt litt røffere i stilen? Kjempe nydelige bilder av et vakkert hjem..Klem Stinemor...

Christine sa...

Så nydelig du har det hjemme Kari Ann :) Så gøy at du blogger - denne skal jeg følge med på! Klem Christine

sbo sa...

thank you so much. fosbobetr good Archive

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen

Puslekroken

Puslekroken

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin