fredag 8. juli 2011

Gjester og bordekking.....


I dag har vi nok en dag med deilig vær her i nord. Det må settes pris på, og i kveld får vi gjester. Vi skal spise skalldyr. Jeg simpelthen elsker sjømat, og gleder meg masse til hyggelige timer sammen med gode venner. bordet er dekket med tekstiler fra Artwood. Jeg liker godt å bruke blått i innredningen, særlig nå om sommeren. De maritime putene i stolene og sofaen hører egentlig til ute på terassen, men de får en liten gjesteopptreden inne i dag. Seilbåtene er på plass for å skape den rette stemningen til sjømaten :-))

10 kommentarer:

"Mira" sa...

Heilt nydelig!
Liker sommerhusstilen heile året!

Ønsker deg ei super sommerhelg!

Klem;-)

Margrethes hus og hage sa...

Så koselig du har det. Og så fint med litt mairitime innslag når det er skalldyr på menyen :)
Gjestene kommer nok til å kose seg, tenker jeg :)

Hilsen Margrethe

Anne sa...

Så utrolig koselig du har det!! Elsker den maritime stilen!! :) Skalldyraften hører sommeren til :) Kos dere! :)

Klem Anne

Jeanette sa...

Kjempeflott. Jeg har vært inne og stemt på deg i konkurransen Norges vakreste hjem!! Du fortjener virkelig og vinne! Jeg har som du vet vært følger lenge, elsker stilen din, du er kjempeflink:)) Lykke til! Håper du går helt til topps! Velkommen inn til meg også.
Klem J.

Livy sa...

Så lekkert!
Håper dere koser dere :-)
Riktig god helg! Klem fra Livy

Romantiske Stinemor sa...

Vakre og sommerlige bilder, koselig at du blogger igjen!!
klem Stinemor...

sortekatt sa...

nydeligt hjem, god sommer :))))

Tones lille interiørhjørne sa...

Vakkert hjem og flott kjøkken! Hvor har du fått tak i den PAPIR kassen? Trenger noe å ha papiret i på kjøkkenet..

Klem

I mitt hjerterom sa...

Hei Kari Ann!
Gratulerer såååå mye med din nominasjon til å bli kåret Norges vakreste hjem 2011! Etter bildene å dømme fortjener du å vinne å :)

Lykke til!

~Natalie~

Stine Bækos sa...

Hei!
Fantastisk blogg :) hvor har du kjøpt papirkassen du har på kjøkkenet?

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin