lørdag 16. juli 2011

Uterom

Jeg tok meg en liten knipserunde i hagen i dag. Vi har ett deilig sommervær i Bodø i dag, og det er nok av gjøremål som venter ute i hagen. Vi må beise gjerder og rekkverk, klippe plenen, vaske og skrubbe terassedekkene for så og beise disse. I ettermiddag skal vi også ta en tur på Plantasjen. Jeg har lenge vært på utkikk etter nye terassemøbler. Nå tror jeg at jeg har funnet de rette. Nydelige kurvstoler i kunstrotting, og ett laaaaangt bord som er perfekt til hyggelige måltider ute. De hvitmalte møblene som er avbildet her skal få ny plass i hagen.De er fine å se på, men au! så vonde de er å sitte på....








12 kommentarer:

Anne sa...

Sååå nydelig uteplass!! :) Her fikk jeg skikkelig inspirasjon til min egen hage! Tror ikke jeg har vært her inne før, og jeg måtte bare legge meg til som følger før jeg har fått sett skikkelig på bloggen din, så jeg ikke glemmer deg ;) Kjempefint har du det!
Gleder meg til å se mer :)

Ha en fin lørdagskveld :)
Klem Anne ♥

Blått til lyst sa...

Nydelig sommervær og koselige uteplasser!
Jeg måtte smile over de hvitmalte, vonde møblene. Tror vi har de samme, og ja, de er skikkelig vonde å sitte på. Rart det går an å lage dem så ubekvemme :-) Bomkjøp for oss. Godt de ikke var direkte svinedyre...
Vi har også sett på kurv, men mange av de vi har prøvd, har en ekkel, hard kant du får under knehasene. Denne gangen skal vi prøvesitte GRUNDIG før vi kjøper *S*.
God sommer videre til deg - Liv

Marit sa...

For en flott blogg du har, og et nydelig hjem. Liker stilen din!!
Marit fra Bodø :-)

I mitt hjerterom sa...

Nydelige bilder du legger ut :)
Enig med deg at de stolene er vonde å sitte i, å med det ustabile været man har i Bodø hele tiden så blir det mye jobb å løpe frem og tilbake med putene hver dag :D

~Nataie~

home 4us sa...

Nydelig uteplass!
Det går virkelig ann å lage det innbydende og koselig ut i kalde nord ser jeg. Nå ble jeg inpirert:)

Daisys home sa...

Så hærlig blogg og masse skjønne bilder ifra et nydelig hjem:)
Fant bloggen din via konkurransen og er ikke tvil hvem som får min stemme nå etter å ha sett dette:))
Hadde selv med bilder i konkurransen,men ble ikke med videre.Men henger ikke med hodet av den grunn:)
Ha en fortsatt fin sommerkveld
klem

sylvia sa...

nydelige bilder,
klem

Daisys home sa...

Hei igjen :)
Lurer på hvor du har fått kjøpt sånne Saueskinn som de du har på kartell stolene dine ?
Har netopp fått sånne stoler selv og vurderer å få kjøpt noe lignende..Synest kanskje sånne av de mest vanlige saueskinna kan bli vel store til denne bruken..
Ha en fin kveld
klem

Fossestua sa...

For en herlig uteplass dere har! Lekkert :) Flott blogg også! Legger meg såklart til som følger. Ekstra moro å finne flere nordlendinger her inne ;)
Klem fra Mo-væringen Lise

Fru Jacobsen sa...

For en herlig, herlig blogg!! du har en vakker, personlig stil!! Ble både inspirert og fasinert!!!

Lykke til i kåringen "Norges Vakreste Hjem "

Pünktchen sa...

SO beautiful!

love your home and your kitchen!!!


nora (from austria)

inredningsvis.se sa...

SÅÅÅ fina bilder:) Jag gillar din blogg...bra inspiration. Jag önskar en fin helg med hopp om vårsol:)

LOVE Maria på inredningsvis.se
(Sverige)

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin