fredag 26. august 2011

fredagskos og nye lifter

Ett lite livstegn fra denne kanten.......

Dagene går i turbofart her hos oss for tiden. Mange ting som skal gjøres før høsten setter inn for alvor. Jeg har hengt opp nye lifter på kjøkkenet i dag. Grå samme farge som benkeplaten. Jeg ønsket det litt lunere nå som høstmørket siger frem......

Deilig vin er satt frem til fredagskosen...
Litt bilder fra terassen av de nye kurvstolene. Nytt bord står på ønskelisten til våren.Sommerplantene er byttet ut, og stolputene er trygt forvart i putekassa, Grå de også forøvrig.

Tusen takk for alle koselige kommentarer! Jeg setter stor pris på at dere tar dere tid og legger igjen spor etter dere. Jeg skal selv bli flinkere til å kommentere inne hos andre;-))))))
God fredagsklem Kari















7 kommentarer:

Anitas interiør verden sa...

Fine gardiner , greit med litt lunhet når høsten kommer. Fine bilder av kjøkken :-))
Liker godt de fine stolene dere har ute, kos deg med vin og nyt kvelden.

klem Anita

Hummerogkannarifugl sa...

Så delikat og lekkert det er hos deg. Kjempefin blogg.
Anki

Ainosofia sa...

Beautiful <3

My home is my Castle - by Kari sa...

Flotte gardiner sompasset perfekt hos deg :)
Lykke til i konkurransen om norges vakreste hjem :)

Klem,Kari

Daisys home sa...

Er såå spent på om ditt hjem går videre og blir presentert på Tv 2:)
Nydelige lifter..
Lykke til
klem

Mariann Storli sa...

Hei.
Da har jeg fått tips om bloggen din! Virkelig nydelig.....

Har også fått tips om at du lager skilt på bestilling, stemmer det? Jeg kunne tenkt meg nytt dørskilt iallefall....
Fint om du har tid til å svare.

Mariann.

NIB sa...

Hei hei!

Lykke til i konkurransen, vi har lånt et bilde av deg hos oss i dag, håper det er bra:))

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin